Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#30307Zavanejici chlazene kure

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2019, před 6 lety

Alex Fremanova

Znění stížnosti

Jiz po druhe v tomto roce jsme zakoupili zavanejici chlazene kure - dnes kure se 2 stehny za akcni cenu 49.90 v Lidlu Zdiby.
Kure bylo peceno 2 hodiny a po celou dobu zavanelo. Syrové nikoli.
Bylo vyhozeno.


Produkt

Zavanejici chlazene kure


Požadované řešení

Co delat, koupim li zavanejici kure??????????


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 12:09, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2019 14:16, před 6 lety

Dobrý den, paní Fremanová,

mrzí nás, že jste si na kuřeti nemohla pochutnat. Ke zkažení masa došlo pravděpodobně přerušením teplotního řetězce, ke kterému dojde při vyjmutí z chladicího baxu a následném několika minutovém přechovávání v teplých podmínkách obchodu při nákupu a převozu domů. Proto doporučujeme, abyste maso konzumovala ihned po nákupu nebo si pořídila chladicí tašku právě na převozy masa. Váš podnět nicméně předáme odpovědným kolegům k prošetření, aby se podobná situace neopakovala. V případě, že by se Vám tato situace stala, doporučujeme maso bezodkladně reklamovat.

Omlouváme se za komplikace a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 05:19, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2019 08:52, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.