Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Jiz po druhe v tomto roce jsme zakoupili zavanejici chlazene kure - dnes kure se 2 stehny za akcni cenu 49.90 v Lidlu Zdiby.
Kure bylo peceno 2 hodiny a po celou dobu zavanelo. Syrové nikoli.
Bylo vyhozeno.
Zavanejici chlazene kure
Co delat, koupim li zavanejici kure??????????
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Fremanová,
mrzí nás, že jste si na kuřeti nemohla pochutnat. Ke zkažení masa došlo pravděpodobně přerušením teplotního řetězce, ke kterému dojde při vyjmutí z chladicího baxu a následném několika minutovém přechovávání v teplých podmínkách obchodu při nákupu a převozu domů. Proto doporučujeme, abyste maso konzumovala ihned po nákupu nebo si pořídila chladicí tašku právě na převozy masa. Váš podnět nicméně předáme odpovědným kolegům k prošetření, aby se podobná situace neopakovala. V případě, že by se Vám tato situace stala, doporučujeme maso bezodkladně reklamovat.
Omlouváme se za komplikace a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.