Počet nahlášených stížností: | 186 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Naletel jsem jako vsichni ostatni, po nahlaseni reklamace platby v bance (CSOB) mam penize za nedodane zbozi zpet na ucte...
...
...
|
Tweet |
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, má spotřebitel možnost využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitel byl s reklamací platby úspěšný, tudíž již neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok. Stížnost proto uzavíráme, necháváme ji však zveřejněnou na našich webových stránkách, ostatní návštěvníci našich webových stránek tudíž budou mít možnost se s jejím obsahem seznámit a případně se inspirovat.