Společnost


cheep flight logistics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30308Reklamujte platbu kartou u své banky!!! Já jsem uspěl, peníze jsou zpět

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 hodiny 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2019, před 6 lety

Lubomir Pecha

Znění stížnosti

Naletel jsem jako vsichni ostatni, po nahlaseni reklamace platby v bance (CSOB) mam penize za nedodane zbozi zpet na ucte...


Produkt

...


Požadované řešení

...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2019 18:36, před 6 lety

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, má spotřebitel možnost využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitel byl s reklamací platby úspěšný, tudíž již neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok. Stížnost proto uzavíráme, necháváme ji však zveřejněnou na našich webových stránkách, ostatní návštěvníci našich webových stránek tudíž budou mít možnost se s jejím obsahem seznámit a případně se inspirovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.