Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
- po neuhrazené fakturaci-vypnutí 3ks tel.č.(602 111111,602222222,602333333) patřících spol. ABC, na pobočce O2 Smíchov - zaplacení faktur +10tis. kč, žádost o převod na spol. DEF, aktivace čísel(vuz výše) na spol. DEF s tarify FREE x opomenutí převodu RD, měsíční hrazení cca 3tis fa za spol. DEF + O2 požaduje: platby cca stejné sumy jako jsou měsíční fakt. z důvodu nedodržení min. plnění RD ve výši 4tis + pokuty
-příčina: neproškolený(neznalý předpisů nebo jednající záměrně za účelem zinkasování provize za uzavření nové smlouvy) pracovník O2smíchov:
1.opomenul, že fir. zákazníky nemá vůbec obsluhovat, 2. převedl čísla ale nikoliv RD(Na firmě ABC zůstala RD, která bez čísel, která by plnění uskutečnovaly,nemůže být naplněnována), 3. nedodržel karanténní lhůtu pro převod čísel (firma ABC má právo na rezervaci čísel a nelze je prodat ihned jiné firmě)
- důsledek: přes 4 měs. stížností,stálá "dvojí fakturace"
- řešeno s J.Šimůnek (snaha vyřešit,x není v jeho silách),J.Věchtová(ztráta času)
RD firmy ABC, TARIFY FREE
1. Zrušení neprávem požadovaných sankcí, již zaplacené sankce (cca 20 000Kč) vrátit v podobě kreditu na čerpání produktů O2, 2. dopřevedení prázdné rámcové smlouvy a sjednocení s čísly, aby nedocházelo ke dvojímu účtování jedné služby, kterou nelze využít dvojnásobně, fa BDE nabídla dokonce, že "naváže" na rámcovou smlouvu v bodě kde byla převedena čísla a nejenže ji prodlouží o dobu, kdy byla čísla provozována na free tarifech, ale prodlouží ji o další rok, přesto nebylo vyhověno, proto jako jediné možné řešení vidíme zrušení obou smluv (RD na fa ABC) a free tarify na firmu DEF a odchod k jinému operátorovi.
2. opatření v O2, aby byly pracovníci odpovědní za své chyby, byly řádně proškoleni, aby nedocházelo k obdobným situacím.
|
Tweet |
V případě, že je možné pochybení pracovníka prokázat, odpovídá tak společnost za škodu, kterou její zástupce způsobil. Zároveň, pokud bylo účtováno za jednu službu dvakrát bez smluvního podkladu, jednalo by se o bezdůvodné obohacení společnosti. V tomto případě záleží na obsahu jednotlivých smluv i obchodních podmínek, aby bylo možné posoudit, jestli bylo účtováno správně nebo ne.
Dobrý den,
ponechám názvy firem fiktivní, jak je uvádíte. Popisovaná skutečnost byla u nás již dvakrát předmětem reklamace. Ta nebyla uznána, neboť telefonní čísla nebyla převedena z firmy "ABC" na druhou, nýbrž zrušena pro neplacení. Po zrušení došlo k úhradě dlužných faktur. Čísla však byla již zrušena, nikoli pouze dočasně odpojena pro neplacení. Následně byla znovu zřízena na firmu "DEF". K nové aktivaci byla také podepsaná specifikace. Neevidujeme zde specifikace k převodu, či ke zrušení původní rámcové dohody.
Původní rámcová dohoda je platná do 12. 1. 2015. Zrušením čísel pro neplacení nedochází také ke zrušení sjednané rámcové dohody. Případné smluvní pokuty vyjádřené doúčtováním do výše minimálního měsíčního plnění sjednané rámcové dohody jsou vystavovány oprávněně.
Nemáte-li zájem stále platnou rámcovou dohodu u firmy "ABC" využívat, doporučím zrušit rámcovou dohodu, kde namísto plné výše minimálního plnění uhradíte jako sankci za předčasné zrušení pouze 20 % sjednaného minimálního plnění x počet měsíců zbývajících do konce závazku. Instrukce Vám zasílali také specialisté z firemní péče o zákazníky na e-mail.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.