Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30312Nesouhlas s prolongací společnosti be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2019, před 6 lety

Jan Trojka

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem se zaregistroval na seznamku be2.com Proběhla platba kartou měsíčního ZKUŠEBNÍHO období, které dle úvodní cedule měla stát něco okolo 39 Kč.. Nakonec si vzali 156 kč. Následně jsem zjistil, že na webu je jen pár inzerátů a že tato seznamka pro mě nemá smysl. Následně jsem ještě zjistil, že není vůbec snadné profil zrušit. Narazil jsem na googlu i na recenze, kdy lidé popisovali, že jim be2 stahovalo peníze z účtu i bez jejich souhlasu, vyhrožovalo exekutory. Okamžitě jsem sepsal odstoupení od smlouvy na papír, který jsem vyfotil a poslal na jejich mail spolu s textem

"Dobrý den,

dnes jsem se registroval na Vaší seznamce. Byl jsem zklamán jednak nízkým počtem nabízených uživatelů a pak také tím, že chcete v budoucnu automaticky prodlužovat sjednanou měsíční ZKUŠEBNÍ dobu. Proč by zkušební doba na měsíc měla být automaticky prodlužována? Nelíbí se mi to.
Také se mně nelíbí recenze, které jsem si (Bohužel až po uzavření kontraktu) přečetl na webu dTest.

Posílám Vám tedy touto formou (originál zasílám zítra na adresu do Lucemburska - proč má česká firma sídlo v Lucembursku???) písemné odstoupení od smlouvy, resp. její výpověď. Dle občanského zákoníku mám nárok do 14 dnů od smlouvy odstoupit. Toto právo si uvědomuji a uplatňuji jej.

Prosím Vás o odpověď, jakou formou mně bude oznámeno, že písemná výpověď smlouvy byla akceptována, resp. že smluvní vztah uzavřený mezi mnou a Vaší společností je zrušený.
Dále Vás informuji, že pokud i přes toto emailové vypovězení smlouvy a posléze doporučené psaní s dodejkou na adresu Vaší firmy bude pokus o strhávání dalších peněz z mého účtu, či dokonce si dovolíte mi vyhrožovat exekutorem, jako to píšou jiní uživatelé na webu Dtest, podávám okamžitě trestní oznámení. Sami moc dobře víte, že způsob, jakým jste donutili zákazníka k prolongaci smlouvy není čestný.
V každém případě se ještě obrátím na Dtest a na právní poradnu ve měste, ve kterém žiji, ať jsem připravený, kdybyste nereagovali na mé odstoupení od smlouvy.

V příloze zasílám dopis, který pošlu na sídlo Vaší firmy do Lucemburska."

V dopise je

V Ostravě dne 4.2.2019

Výslovně odstupuji od smlouvy uzavřené dnes na portále https://app2.be2.com. Zakazuji shromažďování mých údajů touto společností. Smlouvu vypovídám - ruším.
Mé jméno: xxxx
země': česká republika
email: xxxx
uživatelská jméno: xxxxx
má adrese, kterou jsem uvedl při platbě: xxxx

Podpis


Prosím Vás, je to tak v pořádku? Nestrhnou si za měsíc nějakou další částku? Nepošlou na mě exekutora?

Děkuji moc za pomoc. Cítím se být podveden, protože ta platba je avizována jako měsíční ZKUŠEBNÍ doba.. Prolongace zkušební rozhodně není. Sídlo české firmy, která dle smluvních podmínek působí pro Česko a v Lucembursku ne? Jakto??


Produkt

profil na seznamce be2.com


Požadované řešení

Bylo by milé dostat zpět peníze, když jsem je dneska zaplatil a dneska si uvědomil, že službu nechci.
Alespoň ale postačí, když mě vyškrtnou z evidence svých uživatelů a přijmou mou výpověď smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2019 18:48, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Odstoupení od smlouvy, které spotřebitel společnosti zaslal prostřednictvím e-mailu je zcela dostačující. Spotřebitelovi dále doporučujeme, aby si ponechal všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci se společností).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2019 09:25, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2019 18:28, před 6 lety


Jan Trojka

Dnes jsem poslal písemné odstoupení od smlouvy do Lucemburska. Tato "radost" mě stála dalších 113 Kč. Už jsem tedy za ZKUŠEBNÍ měsíční dobu v ceně inzerovaných 39kč, která ve skutečnosti stála 156 kč !!!, dneska dal ještě 113 Kč za dopis, protože informace o prodlužování členství na Vás vyskočí až po zaplacení částky, resp. vypsání svých os. údajů. Panu Hlaváčkovi jsem poslal mail včera, neboť jsem jeho adresu na Dtestu již viděl. Dnes jsem tak tedy učinil znovu.. Zatím bez reakce.. Čekám.. Celková škoda 269 Kč za NIC !!! Za jedno blbé nerovnovážné kliknutí v mobilu, které jsem učinil na reklamu, která je taky jistě zmanipulovaná, protože se tam psalo, že nejlepších pět českých seznamek a Be2 na prvním místě.. Academic cosik na druhém atd.. Hnus.. Platby kartou raději dneska zrušeny a požádám o vystavení nové karty, aby si tato společnost náhodou nevzala za měsíc něco, co jí nepatří jenom proto, že to tak dle čtení příspěvku na Dtestu, může udělat!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2019 07:09, před 6 lety

Spotřebitel může pro odstoupení od smlouvy buď použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, nebo učinit jakékoli jiné jednoznačné prohlášení o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Jestliže spotřebitel uplatnil u společnosti odstoupení ve lhůtě 14 dnů po uzavření smlouvy, mělo by být zrušeno prémiové členství a neměly by být požadovány žádné další platby. Spotřebiteli doporučujeme, aby si archivoval veškerou komunikaci se společností.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2019 07:00, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 16:57, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.