Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30321Nestandardní komunikace - odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2019, před 6 lety

Sven Bednář

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 04.02.2019 jsem si zakoupil premium účet za 149 Kč u be2. Po podrobnějším zjištění, praktikami tato společnost čerpá finanční prostředky od svých klientů, jsem se okamžitě rozhodl ukončit s nimi smluvní vztah. 4.2.2019 jsem odeslal email s přiloženou kopií vlastnoručně podepsaného výslovného odstoupení od smlouvy na uvedenou emailovou adresu ve VOP zakaznickyservis@be2.cz a současně jsem to zaslal na emailovou adresu michal.hlavacek@be2.com. Odpověď od všech adres byla, že bude v lhůtě 5 dnů podstoupena dalším agentům. Obávám se z prodlení lhůty na řádné ukončení smluvního závazku a neoprávněného čerpání mých finančních prostředků.Vzhledem k tomu, že firma Be2 se na tomto portálu vyjadřuje ke všem stížnostem, přijde mi jako vhodné a efektivní řešení podat stížnost zde. Budu rád za jakékoliv informace o zrušení mého účtu a o co nejrychlejší ujištění, že můj premium účet byl zrušen a firma si již nebude nárokovat žádné další poplatky.


Produkt

Odstoupení od smlouvy v řádné lhůtě


Požadované řešení

Zrušení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. Zrušení premiového členství na portálu be2.cz. Zrušení souhlasu s užíváním osobních dat u společnosti be2 S.a.r.l. Smazání uživatelského účtu na seznamce be2.cz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2019 07:50, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2019 09:23, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2019 14:49, před 6 lety


Sven Bednář

Dobrý den,
Dostal jsem od společnosti be2 tu to reakci z adresy ochrana@be2.cz
zprávou:

"Žádost o smazání Vašeho účtu

Vážený Sven,

Obdrželi jsme Vaši žádost o smazání ze dne 5.2.2019 a zahájili jsme kroky ke smazání Vašeho účtu zaregistrovaného na www.be2.cz pod e-mailovou adresou svenbednar@seznam.cz.

Váš profil už byl deaktivován a není už možné ho používat. K definitivnímu smazání Vašeho účtu a všech osobních údajů pod ním uložených dojde v příštích 10 dnech. Pro dokončení Vás budeme informovat.

Upozorňujeme, že kvůli obchodním a daňověprávním předpisům budou určité údaje uchovávány po dobu 10 let a budou smazány až po uplynutí této lhůty. Budete-li chtít be2 znovu využívat, zaregistrujte si prosím nový účet."


Má žádost byla Odstoupení od smlouvy (v řádné lhůtě)
a rád bych se informoval zda bude zrušeno také prémiové členství a již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby?
Rád bych se zeptal zda mám nárok na vrácení zaplacené částky za nevyužité služby?

Dále jsem stejné znění odstoupení od smlouvy zaslal i doporučeně poštou na adresu uvedenou ve VOP.

S pozdravem
S. Bednář

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2019 16:48, před 6 lety

Jestliže spotřebitel uplatnil u společnosti odstoupení ve lhůtě 14 dnů po uzavření smlouvy, mělo by být zrušeno také prémiové členství a neměly by být požadovány žádné další platby. Spotřebiteli doporučujeme, aby si archivoval veškerou komunikaci se společností.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla potvrdit ukončení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 05:55, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 16:53, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.