Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 04.02.2019 jsem si zakoupil premium účet za 149 Kč u be2. Po podrobnějším zjištění, praktikami tato společnost čerpá finanční prostředky od svých klientů, jsem se okamžitě rozhodl ukončit s nimi smluvní vztah. 4.2.2019 jsem odeslal email s přiloženou kopií vlastnoručně podepsaného výslovného odstoupení od smlouvy na uvedenou emailovou adresu ve VOP zakaznickyservis@be2.cz a současně jsem to zaslal na emailovou adresu michal.hlavacek@be2.com. Odpověď od všech adres byla, že bude v lhůtě 5 dnů podstoupena dalším agentům. Obávám se z prodlení lhůty na řádné ukončení smluvního závazku a neoprávněného čerpání mých finančních prostředků.Vzhledem k tomu, že firma Be2 se na tomto portálu vyjadřuje ke všem stížnostem, přijde mi jako vhodné a efektivní řešení podat stížnost zde. Budu rád za jakékoliv informace o zrušení mého účtu a o co nejrychlejší ujištění, že můj premium účet byl zrušen a firma si již nebude nárokovat žádné další poplatky.
Odstoupení od smlouvy v řádné lhůtě
Zrušení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. Zrušení premiového členství na portálu be2.cz. Zrušení souhlasu s užíváním osobních dat u společnosti be2 S.a.r.l. Smazání uživatelského účtu na seznamce be2.cz.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
Dostal jsem od společnosti be2 tu to reakci z adresy ochrana@be2.cz
zprávou:
"Žádost o smazání Vašeho účtu
Vážený Sven,
Obdrželi jsme Vaši žádost o smazání ze dne 5.2.2019 a zahájili jsme kroky ke smazání Vašeho účtu zaregistrovaného na www.be2.cz pod e-mailovou adresou svenbednar@seznam.cz.
Váš profil už byl deaktivován a není už možné ho používat. K definitivnímu smazání Vašeho účtu a všech osobních údajů pod ním uložených dojde v příštích 10 dnech. Pro dokončení Vás budeme informovat.
Upozorňujeme, že kvůli obchodním a daňověprávním předpisům budou určité údaje uchovávány po dobu 10 let a budou smazány až po uplynutí této lhůty. Budete-li chtít be2 znovu využívat, zaregistrujte si prosím nový účet."
Má žádost byla Odstoupení od smlouvy (v řádné lhůtě)
a rád bych se informoval zda bude zrušeno také prémiové členství a již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby?
Rád bych se zeptal zda mám nárok na vrácení zaplacené částky za nevyužité služby?
Dále jsem stejné znění odstoupení od smlouvy zaslal i doporučeně poštou na adresu uvedenou ve VOP.
S pozdravem
S. Bednář
Jestliže spotřebitel uplatnil u společnosti odstoupení ve lhůtě 14 dnů po uzavření smlouvy, mělo by být zrušeno také prémiové členství a neměly by být požadovány žádné další platby. Spotřebiteli doporučujeme, aby si archivoval veškerou komunikaci se společností.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla potvrdit ukončení smlouvy.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.