Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#30323Doba dodání vánoční gratulace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2019, před 6 lety

Kateřina Marelová

Znění stížnosti

Vánoční gratulace do Anglie odeslaná 10.prosince 2018 došla na místo určení 22.ledna 2019 - viz. informace z e-mailové zprávy z 25.1.2019, kterou mi známý poslal:
Your pretty Christmass card only arrived 3 days ago, but the postmark was December 10th. All my Czech cards came very late


Požadované řešení

Žádám vysvětlení a omluvu, budu dál zjišťovat, kdy došly další pohlednice do ciziny odeslané tentýž den! Poštovné je opravdu vysoké, proto požaduji kvalitní služby, eventuálně vrácení poštovného, protože přání k Vánocům ztrácí na konci ledna smysl. Děkuji Kateřina Marelová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2019 08:52, před 6 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.