Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vánoční gratulace do Anglie odeslaná 10.prosince 2018 došla na místo určení 22.ledna 2019 - viz. informace z e-mailové zprávy z 25.1.2019, kterou mi známý poslal:
Your pretty Christmass card only arrived 3 days ago, but the postmark was December 10th. All my Czech cards came very late
Žádám vysvětlení a omluvu, budu dál zjišťovat, kdy došly další pohlednice do ciziny odeslané tentýž den! Poštovné je opravdu vysoké, proto požaduji kvalitní služby, eventuálně vrácení poštovného, protože přání k Vánocům ztrácí na konci ledna smysl. Děkuji Kateřina Marelová
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.