Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
včera jsem navštívila Vaši prodejnu v Brně-střed. Jsem velmi zklamaná jednáním ,,šéfa,, jak prodavači říkali a také ignorování mě jako zákazníka. Šla jsem cíleně pro boty na běh. Nikdo si mě nevšímal, musela jsem po 10 min v obchodě idchytit personál, aby mi ukázali, kde boty mají. Poté beze slova prodavačka odchází - pochopila jsem tedy, že boty si mám ,,studovat,, a vybírat sama bez jakékoli rady, možnosti se zeptat popř. vyzkoušet jiné číslo. Když jsem vybrala pro mě sympatické boty, opět jsem musela hledat personál, aby mi někdo donesl druhou botu z páru. Povedlo se a zase šel dotyčný pryč. Po vyzkoušení opět jdu hledat personál. Chci se zeptat, jestli je ve skladu pár bot, které nejsou vystavené. Není. Ptám se tedy na možnost slevy, že si vezmu boty, které už mnoho lidí mělo na sobě a je to znát. Je volán ,,šéf,,, který příjde, neodpoví ani na pozdrav, sdělí mi ,,berte nebo nechte být,, a otáčí se ke mě zády. Nyní hodnotím velmi arogantní chování, nestěžuji si na to, že nedostávám slevu. Boty i tak kupuji. Jdu k pokladně a opět hledám personál. Po chvíli seženu, slečna se ptá, jestli chci tašku. Ano, chci. Až později si všimnu, že za tašku mám naúčtováno bez pár haléřů 20 Kč a říkám si, že bych na tuto skutečnost snad měla být upozorněna. I prodavači v potravinách upozorňují a ptají se ,,Tašku za korunku?,,. V obchodě jsem nechala před 1700, což si myslím není málo. Přístup k zákazníkovi velmi nevhodný, atmosféra mezi personálem se dala krájet.
Jurčíková
Vyjádření k neprofesialitě pracovníků, informovat je o mé zpětné vazbě, omluva.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
I ohledně prodávané tašky na zakoupené zboží platí, že prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.