Společnost


Novák Michal

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3033Nekvalitní výrobek ,problém s reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2014, před 11 lety

Jana Antalkova

Znění stížnosti

Dobrý den s firnou nábytek Geronimo ,dobrý den zakoupila jsem kuchynskou linku od teto spolecnosti,po dohodnutém terminu na den 11.4:2014,spolecnost slibila ze linku na tento termin dodá a ze me bude do ctvrtka 10.4.2014 v jakem case linku dovezou,bohuzel jak se rika ticho po pěšině.Na den 11.č.jme si vzali zbytečně dovolenou a navic kompletně zlikvidovana stará kuchynská linka.Po týdnu sem e kontaktovala -odpoved Čekáme na povel fabriky,abychom i mohli vyzvednout,budeme vám volat den předem.Za týden na to ji dovezli ,po rozbaleni kuc linky jsem jim volala za je poskozená,odpoved poslete mi emailem o jake dily se jedna ,dle planku linky jsem jim poškozene části napsala poslala nafocené fotofrafie poskozené linky.Odpoved ze tomu nerozumí.
Dnešim dnem jsem je kontaktovala že požaduji vrácení peněz.


Produkt

prodej kuchynské linky-nábytku,kuchynská linka Sára 240cm,paragon č 0962042,cena 5042kč


Požadované řešení

Dobrý den,pozaduji vrácení penez.Linka se řadně zaplatila a nevím z jakého důvodu bych měla mít novou obouchanou kuch .linku.Navíc na jedné části chybí dýha je tam jen lep páska.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2014 17:07, před 11 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel uplatnit odstoupení pro marné uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace. Jestliže společnost reklamaci v uvedené lhůtě uznala s tím, že budou spotřebiteli vráceny peníze, doporučujeme na základě tohoto uznání společnost písemně vyzvat k vrácení peněz. Ve výzvě je nutné uvést způsob a dodatečnou lhůtu pro jejich vrácení, případně možnost vyzvednutí zboží, pokud ho prodávající nemá u sebe. Prodejce je také povinen vystavit spotřebiteli protokol o uplatnění a vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 08:49, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a obchodník dopusud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se případ uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.