Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30336Pochybení řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2019, před 6 lety

Radim Podzimek

Znění stížnosti

Dne 4.2.2019, na zastávce Univerzitní koleje, řidič linky 29, směr Kunratická sídliště, v čase ,9.07 ( odjezd z Fugnerova v 8.59) nezastavil, přesto, že na zastávce bylo 5 lidí.
Řidič ani nepribrzdil, zastávku projel bez zastavení a otevření dveří a pokračoval ve směru Kunratická sídliště.
Nejedná se o zastávku na znamení, řidič byl povinen zastavit. Nejednalo se o tzv. klasické dobíhání, v době příjezdu spoje jsem stál několik minut na zastávce.

Svědci v uvedeném smyslu byli zajištěni, jednáním řidiče jsem zmeškal důležitou schůzku a vznikla mi tak finanční ztráta, kterou vyčísluji na 185 tisíc Kč.
Vzhledem k tomu, že mezi jednáním řidiče a zmeškáním schůzky, byla příčinná souvislost a není zde stav důkazní nouze, podám na Dopravní podnik Liberce a Jablonce žalobu v občanskoprávním řízení pro náhradu škody.


Produkt

Nevyjadřuji se.


Požadované řešení

Nevyjadřuji se.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2019 12:34, před 6 lety

Dopravce má základní smluvní podmínky upraveny v přepravních řádech, tudíž doporučujeme si tyto podmínky přečíst a na základě jejich znalosti případně vznést nárok na odškodnění.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 05:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.