Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30337Nedodané zboží, obchod nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2019, před 6 lety

Daniel Nedved

Znění stížnosti

Tak, jak jiz v minulosti, jsem objednal manzelce plavky z eshoupu.Obj c 331720504 dne 4/1/2019. Zadal vse jako obvykle, ale zbozi , ktere melo prijit Ceskou postou, formou balik do ruky,platba dobirkou, nikdy nedorazilo. Na muj dotaz emailem 27/1 nikdo nereagoval, stejne tak jako na muj druhy upominaci-dotazovaci mail 31/1. Odletame na dovolenou 14/2 a manzelka se prave na tyto plavky moc tesila. Byl bych velmi rad, pokud by mi byly doruceny. Verim, ze se jedna o nedopatreni a doruceni dopadne dobre.
Dekuji


Produkt

Číslo objednávky: 331720504 Způsob dopravy: Česká pošta - balík do ruky Způsob platby: Dobírkou Měna objednávky: Kč POLOŽKY OBJEDNÁVKY Popis Kód Cena/ks Počet Cena bez DPH Celkem Dámské jednodílné plavky Marko M-428 Priscilla Banana-Nero (3) Žluto-Černé Dámské jednodílné plavky Marko M-428 Priscilla Banana-Nero (3) Žluto-Černé YELBLA/L PL-DP02107/YELBLA/L 678 1 678 820 Celkem za produkty bez DPH: 678 Celkem za produkty s DPH: 820


Požadované řešení

Preji si stale objednane zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2019 12:42, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 05:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.