Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30338Arogantní řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2019, před 6 lety

Josef Lazar

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 5. února 2019 mi Váš řidič vezl zásilku na adresu Vinařice u Loun 53,od firmy Marimex (bazén). Řidič volal, že je na cestě po 30 minutách opět volal, že balík mě nedoručí, jelikož prý máme hodně sněhu a nedostane se k nám, což není pravda. Mohu přiložit foto. Řidič byl arogantní a řekl, ať si pro balík dojedu vlastním autem,což jsem odmítl a bylo mi řečeno, že nejsem schopný si sednout do auta a dojet si pro balík, natož on řekl, že mi balík doručí až nebude sníh.Není to 1. co jsem měl problém u firmy Geis CZ s.r.o. U konkurenčních firem se mě to nikdy nestalo,aby byli arogantní a nechovali se slušně. Kdyby byla možnost objednat jinou firmu, určitě bych objednal, ale už nikdy tuto firmu.


Požadované řešení

Žádám Vás o doručení balíku po 15. hodině, nemohu si brát každý den dovolenou, jinak budu muset odstoupit od smlouvy firmy Marimex. Očekávám, že zásilka bude odeslána zítra. Děkuji Josef Lazar


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2019 12:45, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 05:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.