Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na obuvi se objevila roztrhaná látka v patní části zevnitř. Reklamace byla podána 5.4.2014 na prodejně v Liberci, SMS o zamítnutí přišla 27.4. v 19:59 hodin. Výsledek řešení reklamace je, že jsem si toto poškození způsobil sám, že se nejedná o materiálovou ani výrobní vadu. Více se k tomu nikdo nevyjadřoval, na prodejně byly prodavačky akorát arogantní, začaly na mne křičet poté, co jsem se bránil jejich narčení zlodějem, že jsem chtěl své boty zpět. Vůbec mi je nechtěly vydat, ani mi nechtěly dát peníze, když byla reklamace vyřízena zamítnutím. Arogantní byla i pracovnice reklamačního oddělení a stejným způsobem se mnou jednala po telefonu i pracovnice, která se představila jako majitelka společnosti. Prodavačka, která řešila reklamaci na prodejně, sebrala veškeré doklady od reklamace a nechtěla je vydat. Prát se s ní o ně ? To není mým stylem, ale bohužel takovéto arogantní jednání je stylem dnešní mladé generace. Není doloženo nic, o co by se toto rozhodnutí reklamačního oddělení mohlo opírat. Nebo vše vzniklo jen tak od stolu ? Po delším dohadování mi bylo naznačeno, že jsem v těch botách chodil a tím jsem si poškození sám způsobil. Obuv nejeví žádné známky opotřebení vzhledem k tomu, že nebyla nošena denně, ale jen občas. Obuv si rozvazuji a pořádně povoluji při vyzutí i obouvání, neboť mám vyšší nárt a špatně bych se z boty dostával. Vzhledem k mému věku, skoro 50 let, i používám lžíci na boty i pro usnadnění obouvání.
obuv Adidas Duramo 4M černé barvy
vrácení peněz, příp. výměna obuvi
|
Tweet |
Pokud nebyly vydány žádné dokumenty týkající se reklamace doporučujeme o ně písemně zažádat. V případě, že je společnost odmítne vydat, doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem nad zákonem o ochraně spotřebitele. V případě nevydání dokladů by se jednalo o porušení § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
V případě, že již budou doklady i se zamítavým stanoviskem vydány, doporučujeme kontaktovat nezávislého odborníka - soudního znalce, který by vadu na výrobku posoudil.
Společnost A3 SPORT s.r.o. se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Spotřebitel by v soudním řízení měl prokázat existenci vady v době uplatnění reklamace (nejlépe znaleckým posudkem).