Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,objednala jsem si balíček a dne 4.2. v 8:11 mi byla doručena sms,ze balicek mi bude doručován mezi 9-11 hod,parada,samozrejme jsem byla davno v praci,volám tedy pánovi,jestli je mozne doručit 5.2. a on ze ano,cekam tedy cely den doma na balík-marne,v 15:02 doručena sms,balík byl doručen do Parcel Shopu ve Šťáhlavech,prý do vámi zvoleného,tak to je síla,jsem bez auto a na zdlouhavý výlet autobusem ČSAD ze Sedlce nemám čas ani naladu
40491074179 číslo zásilky
Můj email je (viz referenční údaje) děkuji za kontaktování
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.