Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30347Nesolidní jednání řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2019, před 6 lety

Eva Jirešová

Znění stížnosti

Dobrý den,objednala jsem si balíček a dne 4.2. v 8:11 mi byla doručena sms,ze balicek mi bude doručován mezi 9-11 hod,parada,samozrejme jsem byla davno v praci,volám tedy pánovi,jestli je mozne doručit 5.2. a on ze ano,cekam tedy cely den doma na balík-marne,v 15:02 doručena sms,balík byl doručen do Parcel Shopu ve Šťáhlavech,prý do vámi zvoleného,tak to je síla,jsem bez auto a na zdlouhavý výlet autobusem ČSAD ze Sedlce nemám čas ani naladu


Produkt

40491074179 číslo zásilky


Požadované řešení

Můj email je (viz referenční údaje) děkuji za kontaktování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 10:38, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 09:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.