Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,v létě jsme se přestěhovali na novou adresu: Břežanská 422, 250 72 Předboj. Na tuto adresu nám byla několikrát doručena pošta. V prosinci však nastal první problém. Od společnosti Yello energy nám měl být doručen balíček. Po marném čekání, jsme telefonicky kontaktovali poštu v Kojeticích, kde nám bylo sděleno, že byl předchozí den balíček vrácen. Pracovnice pošty nám sdělila, že jsme měli obdržet dva lístky. Jedním jsme měli být informováni o tom, že byl balíček uložen na poště a druhým, že z důvodu nevyzvednutí bude vrácen. Ani jeden lístek jsme do schránky neobdrželi.Na základě výše uvedeného, jsme zkontaktovali společnost Yello energy s tím, jaký problém nastal a zda by bylo možné po obdržení balíčku, tento opět zaslat na naši adresu. Opět po dalším čekání a po zjištění, že byl balíček předán na Českou poštu, jsme kontaktovali poštu Kojetice s tím, že čekáme na oznámení popř. doručení balíčku. Od 25.1.2019 je 24 hodin někdo z nás neustále doma a nikdo se zde nezastavil, ani oznámení do schránky nevložil. Pracovnice České pošta nám sdělila, že balíček je na poště, tak jsme si ho vyzvedli. Předpokládám, že kdybychom si sami zásilku nevyzvedli poté, co jsme si telefonicky zjistili, že leží na poště, byla by opět vrácena odesílateli s informací „NEVYZVEDNUTA“.Jak je možné, že v dnešní době, kdy jsou služby České pošty tak drahé a neustále se zdražuje, jsou služby nekvalitní a nespolehlivé.Prosím o prověření rozvozu poštovních zásilek v obci Předboj a především v naší oblasti, jelikož se jedná o novou zástavbu a nejsme jediní, kdo tyto problémy s doručováním zásilek má.Děkujeme
ZAJIŠTĚNÍ VČASNÉHO DORUČOVÁNÍ VŠECH ZÁSILEK POPŘ. INFORMARMACÍ O ULOŽENÍ ZÁSILKY NA POŠTĚ
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman