Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V neděli 4.2. vás opět zaskočilo počasí. Co je, ale horší je neinformovanost vašich zaměstnanců. Řidiči náhradní autobusové dopravy ani nevědí kam mají jet. A na pokladně je to stejné. Nikdo nic neví. Můj syn jel 7 hodin z Rokycan do Písku,a to ho musel do cíle dovézt spolužák. Vlak totiž dojel do Protivína a s návazností spoje nepočítáte což je nepochopitelné. Nebýt toho chlapce, by můj syn i se spolužáky musel čekat na další vlak až do rána. Neumím si představit, že by jel takhle poprvé. Uvědomujete si, že s vámi cestují i děti a staré lidi? Aplikace IDOS, si také ukazovala, co chtěla. Můj syn s vámi cestuje 3 roky, takže jsme zažili ledacos, ale toto je vrchol. Nejraději vaši zaměstnanci doporučují jet dřívějším vlakem, než je nutno. Vyložení invalidy z vlaku také způsobí ohromný chaos. Možná by stálo za to, aby si cestování vyzkoušel někdo z vyšších míst od ČD. V dnešní vyspělé době a za vaše ohodnocení, by měly vaše služby vypadat jinak. Chtěli by jste, aby takto cestovaly i vaše děti?
zamyslet se nad tím, v jaké situaci se nachází obyčejní cestující
|
Tweet |
Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.
Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.
A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Více informací nalezne spotřebitelka na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.