Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Na konci rijna 2018 jsem telefonicky kontaktoval o2 za ucelem zruseni O2 internet a prechodu k jinemu poskytovsteli. Pracovnice me poucila o vypovedni lhute a smluvni pokute za predcasne zruseni sluzby. Oboji jsem souhlasil. Po telefonatu mi mel dorazit postou dopis s kodem k potvrzeni vypovedi a kod k prenosu linky k jinemu poskytovateli. Jelikoz mi nic nedorazilo, kontaktoval jsem znovu linku. Pracovnik mi na lince POTRVDIL platnost vypovedi i bez dotycnych kodu. Jelikoz mi pozadovany dopis nedorazil, pozadal jsem o potrebne kody, abych mohl nahlasit novemu poskytovateli potrebne k prevodu. Tyto kody mi dorazily na kontaktni telefon. Vypoved jsem proto povazoval za vyrizenou. Po case mi byla novym poskytovatele zrizenq sluzba na zaklade KPU ktere jsem jim sdelil. Ted mi stale chodi vyuctovani od o2. Reklamaci mi zamitli.
O2 internet
Okamzite zruseni sluzeb bez vypovedni lhuty. Storno faktur ktere mi byly nautovan za sluzby, ktere mely byt jiz zrusene. Dekuji
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkujeme za zprávu.
Celou záležitost ještě jednou prověříme. O výsledku vás budeme brzy informovat.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Prikladam dopis od O2, kterou jsem obrzel. Zde uvadim jeho vynatek:
"Dovoluji si Vás upozornit, že dle provedeného náslechu hovoru ze dne 12.11.2018 bylo požadováno pouze zaslání kódu pro případný přenos služby nikoliv zrušení služby po uplynutí služby.
Službu jsme ponechali tedy aktivní na základě Vašeho přání a aktuálně je výpověď z 31.10.2018 považována za neplatnou, protože nedošlo k přenesení služby k jinému poskytovali."
Chtel bych poprosit O2, aby na chvili uvazoval jako rozumny clovek. Opakovane jsem projevil na zakaznicke lince O2 vuli ukoncit sluzbu O2,(coz doklada i samotnej telefonat), respektoval veskere podminky v pripade predcasne ukonceni sluzeb, postupoval presne podle pokynu, ktere jsem obdrzel od operatora, akceptoval smluvni pokutu. A i pres vsechno uvadite, ze na "zaklade meho prani" nepovazujete vypoved za platnou? To je dost absurdni!
Jako koncovi uzivatel jsem mohl jedine Vam potvrdit vypoved a novemu poskytovatli nahlasit kod prenosu, nic jineho jako zakaznik nesvedu. Tim ze mi byl novym poskytovatel potvrdil prijeti kodu, povazoval jsem proto ukonceni sluzeb za hotovou vec.
Pevne verim, ze se jedna o nedorozumeni, nikoli snahu o obstrukc, jak zamezit zakaznika od odchodu.
Dekuji za pochopeni
S pozdravem
Linh Hoang
Dovolíme si konstatovat, že vyjádření společnosti k reklamaci je přinejmenším zarážející. V jedné větě je zdůrazněno, že bylo požadováno pouze zaslání kódu pro případný přenos služby. Ve větě další je zase uvedeno, že služba byla ponechána aktivní na základě přání zákazníka.
To, že by si spotřebitel přál ponechat službu aktivní nijak nevyplývá z jeho jednání, které je ve vyjádření k reklamaci popsáno.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Zdravím,
z naslechnutého hovoru skutečně nevyplývá, že byste chtěl službu rušit.
Zazní, že prozatím chcete službu ponechat aktivní a případně se ještě ozvete. K dalšímu hovoru však už nedošlo.
V tomto případě je tak výsledek reklamace oprávněný. Pokud byste měl zájem o zrušení služby, bude nutná nová výpověď.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Jsem sice cizinec, ale myslim, ze v tom telefonatu, jsem dal dost jasne najevo, ze sluzbu RUSIM.
Byl tam moment, kdy se operator zeptat, zda linku budu rusit ci zda bude linka prevedene jinemu poskytovateli, jelikoz jsem byl touto otazkou zaskocen, operator me poucil ze v 2. pripade je nutne kod nahlasit, coz jsem nasledne i ucinil. (jestli v rozhovoru padlo jeste neco jineho nech at me O2 opravi.)
Pochopte, ale ze kdyz volate, abyste potvrdili vypoved sluzby, a druha strana se vas pta zda sluzbu rusim ci sluzbu rusim a budu pokracovat jinde. nepovazoval jsem tuhle otazku za zasadni na tuhle otazku odpovedet, jelikoz je jasne, ze v obou pripadech nehodlam dale sluzby O2 vyuzivat, resp. NEBYL jsem POUCEN ze nezodpovezenim teto otazky se platnost vypovedi rusi.
Odkazuji se jeste na O2 vseobecne podminky:
bod 11. ukonceni ze strany ucastnika 11.5: kde je uvedeno, ze nahlasenim kodu, se vypoved autorizuje, coz jsem ucinil.
dale dle 11.5.2 je jasne ze preneseni sluzby informuji noveho poskytovatele. Nikoliv stavajiciho
dale dle 11.7 v pripade zpetvzeti vypovedi je potreba podat pisemnou zadost - zde byl bych dost prekvapen, kdybyste nejakou ode mne obdrzeli, ze?
O2 me timto potvrdila v tom, ze vytvari obstrukce, zneuziva neznalosti uzivatele o internich procesech a baziruje na slovickareni.
jeste jednou zde vyzivam O2, aby mi sdelilo, co konretne jsem sdelil, ze jste nabili dojmu, ze si to chci rozmyslet.
V opacnem pripade ocekavam od O2 urychlenou napravu teto situace.
S pozdravem
Linh Hoang
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na výzvu spotřebitele.
Vše podstatné zaznělo už výše nebo v samotném řešení reklamace.
Pro mimosoudní řešení sporů vzniklých z kupní smlouvy mezi námi a spotřebitelem je příslušná Česká obchodní inspekce - oddělení ADR. Bližší informace včetně formuláře pro podání návrhu můžete najít na https://adr.coi.cz/cs.
V oblasti finančních služeb je příslušný finanční arbitr v rozsahu působnosti stanoveném právním předpisem upravujícím finančního arbitra (http://www.finarbitr.cz/cs/). V oblasti elektronických komunikací a poštovních služeb je příslušný Českýtelekomunikační úřad v rozsahu působnosti stanovené právním předpisem upravujícím elektronické komunikace a poštovní služby (https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu).
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.