Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30359Nechtěné prodloužení VIP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2019, před 6 lety

Petr Frei

Znění stížnosti

Dobry den vcera jsem si zaplatil clenstvi na mesic na zkousku a az pak jsem zjistil ze predplatne nejde zrusit a ze po mesici mi bude strzena dalsi castka. Informoval jsem jejich zakaznicke centrum a oni mi odpovedeli ze mam dat vypoved ktera bude hlavne podepsana. Protoze podvedenych lidi je tu spoustu mohli by jste nam napsat vzor na odstoupeni od takove smlouvy ? Mam takovou smlouvu podepisovat ? Netusim presne jak ma vypadat a nerad bych se do toho nejak dal zapletl. Muze na me takova podvodna firma poslat exekutora kdyz nezaplatim a nebudu jim dal odepisovat ? Dekuji


Požadované řešení

Prosim o vzor odstoupeni od smlouvy. Mockrat dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2019 06:43, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Jestliže spotřebitel uplatnil u společnosti odstoupení ve lhůtě 14 dnů po uzavření smlouvy, mělo by být zrušeno prémiové členství a neměly by být požadovány žádné další platby. Spotřebiteli doporučujeme, aby si archivoval veškerou komunikaci se společností. Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Terminologicky upřesňujeme, že odstoupení od smlouvy je třeba podat nejpozději do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a znamená zrušení smlouvy od počátku, tedy i vrácení zaplacené částky za členství, zatímco institut výpovědi doporučujeme použít teprve po uplynutí 14 denní lhůty. Výpovědí se smlouva zpětně neruší, právní účinky tohoto úkonu nastávají teprve doručením výpovědi, popř. uplynutím výpovědní lhůty byla-li sjednána.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2019 09:53, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2019 19:42, před 6 lety


Petr Frei

Dobrý den záležitost jsem doufám vyřídil s zákaznickým servisem. Stížností na toto jednání přibývá a tak doufám že se tato společnost zachová fér a dá možnost zrušit předplatné rovnou do nastavení a upraví registraci tak aby bylo jasně vědět za jakých podmínek si kupuji premium účet . Jediné co musím pochválit je rychlost komunikace s servisem. Po pár mailech a podepsaným odstoupením kterou jsem jim poslal jsem dostal tuto odpověd: Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
04/03/2019

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 08:16, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 19:27, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.