Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V dubnu 2014 jsem si u společnosti CCC v prodejně Praha Pankrác zakoupila dva páry kožených bot. Při placení mi prodavačka nabídla krém k ošetření obuvi. Krém jsem společně s botami zakoupila a boty jsem krémem ošetřila. Oba páry bot se tím poškodily. U jednoho páru se udělaly skvrny, u druhého páru jedna bota výrazně změnila barvu.
Po dvou dnech jsem do prodejny přinesla oba páry k reklamaci. Jeden pár byl úplně nenošený, druhý pár jsem použila k cestě z auta do bytu.
Reklamace mi byla zamítnuta s odůvodněním, že jsem měla krém vyzkoušet na skrytém místě. To jsem provedla a na tomto místě jsem žádné poškození neviděla. Stejně tak fleky na prvním ošetřeném páru nebyly patrné bezprostředně, proto jsem ošetřila i druhý pár obuvi.
Zejména jsem důvodně předpokládala, že pokud prodejce k určitému druhu obuvi nabízí krém k ošetření, má tento krém na typu obuvi vyzkoušen.
číslo reklamačního řízení 39/04/14 a 40/04/14
Původně jsem žádala o výměnu obuvi. Jelikož jsem byla nucena zakoupit další boty abych měla v čem chodit, žádám o vrácení kupní ceny.
Případně prosím o radu jak formulovat žalobu kterou podám k soudu.
|
Tweet |
V tomto případě, pokud lze prokázat, že se vada na výrobku vyskytla použitím krému, které prodavačka doporučila, odpovídá tak prodejce za vady, které krém na výrobku způsobil. Pokud prodejce nepopírá, že k poškození výrobku došlo použitím jiného u něj zakoupeného výrobku, nebyl by prozatím nutný znalecký posudek. Doporučujeme prodejci zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.
Hodnocení: