Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#30375Neoprávněné prodloužení VIP členství a sražení částky z mého účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2019, před 6 lety

Dana Vyskočilová

Znění stížnosti

jako všichni předchozí jsem se zaregistrovala na seznamku Singles50 na zkoušku na období jednoho měsíce. Až v potvrzovacím e-mailu jsem se dozvěděla, že moje členství bude automaticky prodlouženo na další období a zaplacena částka 2247 Kč a že mohu podat výpověď nejpozději 4 dny před vypršením. Poslala jsem tedy 18.1.2019 výpověď e-mailem, která byla bez reakce, až 31.1.2019 přišel e-mail, že se budou mojí výpovědí zabývat a zároveň mi bylo z kartového účtu sraženo 2247 Kč.
je to neseriozní jednání.


Produkt

seznamka Singles50


Požadované řešení

Žádám o vrácení částky 2247 Kč za službu, kterou jsem nepožadovala a smazání mého profilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2019 06:05, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu ukončila, případně že se ji pokoušela ukončit. Pokud společnost získala peněžní prostředky neoprávněně, je vhodné ji vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme také spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2019 09:54, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2019 18:50, před 6 lety


Dana Vyskočilová

Dnes jsem zaslala moji žádost na výše uvedený e-mail.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2019 18:50, před 6 lety


Dana Vyskočilová

Dnes jsem zaslala moji žádost na výše uvedený e-mail.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2019 18:50, před 6 lety


Dana Vyskočilová

Dnes jsem zaslala moji žádost na výše uvedený e-mail.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2019 18:50, před 6 lety


Dana Vyskočilová

Dnes jsem zaslala moji žádost na výše uvedený e-mail.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 08:14, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 19:26, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.