Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
jako všichni předchozí jsem se zaregistrovala na seznamku Singles50 na zkoušku na období jednoho měsíce. Až v potvrzovacím e-mailu jsem se dozvěděla, že moje členství bude automaticky prodlouženo na další období a zaplacena částka 2247 Kč a že mohu podat výpověď nejpozději 4 dny před vypršením. Poslala jsem tedy 18.1.2019 výpověď e-mailem, která byla bez reakce, až 31.1.2019 přišel e-mail, že se budou mojí výpovědí zabývat a zároveň mi bylo z kartového účtu sraženo 2247 Kč.
je to neseriozní jednání.
seznamka Singles50
Žádám o vrácení částky 2247 Kč za službu, kterou jsem nepožadovala a smazání mého profilu.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu ukončila, případně že se ji pokoušela ukončit. Pokud společnost získala peněžní prostředky neoprávněně, je vhodné ji vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme také spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dnes jsem zaslala moji žádost na výše uvedený e-mail.
Dnes jsem zaslala moji žádost na výše uvedený e-mail.
Dnes jsem zaslala moji žádost na výše uvedený e-mail.
Dnes jsem zaslala moji žádost na výše uvedený e-mail.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.