Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#30377Nedodané zboží a ignorovaní zákaznický servisem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2019, před 6 lety

Dzmitry Kurnysh

Znění stížnosti

Naprosto nechápu, jak tak pro zákazníci možně pracovat.
24 bylo napsano, že jsem nezastižení, ale nikdo mně nevolal, a manželka byla doma. Ten zákaznický servis vůbec nikčemu, já se tam obrátil, a oní mně řekli, jakoby 24 a 25 jsem nezastižení. Super, a už 6.12 a nemám aní zásilku aní žádnou informace ohledně zásilky. To je servis že jo.

23.1.2019 10:31 Zásilka přijata od partnera Deutsche post DHL.
23.1.2019 13:15 Zásilka se nachází na vstupním depu.
23.1.2019 20:54 Zásilka se nachází na centrálním překladišti.
24.1.2019 6:00 Zásilka se nachází na doručujícím depu.
24.1.2019 7:52 Zásilka je doručována.
24.1.2019 9:03 Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - nemožnost zanechat oznámení
28.1.2019 8:26 Zásilka nebyla doručena z důvodu na straně PPL.


Produkt

Zasílka z Německa od DHL


Požadované řešení

Ten zákaznický servis musí řešit situaci, informovat příjemce zasílky a připadně i poskytovat náhradně řešení, třeba dodat zašilku do nejbliššiho Parcelshopu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2019 11:34, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 08:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.