Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 22.1.2019 jsem si na MALL.CZ objednal planžetový holicí strojek Braun Series 303030s za 1.499.-Kč. Objednávka byla přijata pod číslem 106855483 dne 22.1.2019 ve 12:05 hodin. Předpokládané odeslání zboží na prodejnu 31.1.2019.
Pak jsem dostal SMS a Email, že zboží zatím nebylo odesláno. Dnes je 6.2.2019 a nic se neděje. Ani zpráva, ani zboží. Myslel jsem si, že jste lepší firma. Můžete mě informovat, jestli zboží dodáte, nebo si mám holicí strojek koupit jinde. Děkuji.
Vy zadejte řešení.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Lavičko,
velice se Vám omlouváme za nepříjemnosti spojené s nákupem u naší společnosti.
Lhůta pro doručení byla opravdu nestandardní a to z důvodu očekávání naskladnění od našeho dodavatele.
Za vzniklé komplikace Vám posíláme do emailu vhodnou kompenzaci a pevně věřím, že se již podobná situace nebude v budoucnu opakovat.
Ještě jednou se omlouváme a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.