Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#30378Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2019, před 6 lety

Josef Lavička

Znění stížnosti

Dne 22.1.2019 jsem si na MALL.CZ objednal planžetový holicí strojek Braun Series 303030s za 1.499.-Kč. Objednávka byla přijata pod číslem 106855483 dne 22.1.2019 ve 12:05 hodin. Předpokládané odeslání zboží na prodejnu 31.1.2019.
Pak jsem dostal SMS a Email, že zboží zatím nebylo odesláno. Dnes je 6.2.2019 a nic se neděje. Ani zpráva, ani zboží. Myslel jsem si, že jste lepší firma. Můžete mě informovat, jestli zboží dodáte, nebo si mám holicí strojek koupit jinde. Děkuji.


Požadované řešení

Vy zadejte řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2019 11:30, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2019 07:46, před 6 lety

Vážený pane Lavičko,

velice se Vám omlouváme za nepříjemnosti spojené s nákupem u naší společnosti.

Lhůta pro doručení byla opravdu nestandardní a to z důvodu očekávání naskladnění od našeho dodavatele.
Za vzniklé komplikace Vám posíláme do emailu vhodnou kompenzaci a pevně věřím, že se již podobná situace nebude v budoucnu opakovat.

Ještě jednou se omlouváme a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2019 08:54, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 09:17, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.