Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Je tomu vyše 1 roku kdy jsem se rozhodl udělat svojim dětem radost a vzit je na Delfíny. Akce byla promovaná velice slušně a slibovala pěkný zážitek. Tak jsem objednal a zaplatil dvě vstupenky. Akce se ale nekonala a přislíbeno bylo, že bude stanoven nový termín. A pak zase nový ,a pak zase a pak už nic. Ani stopa...
Požádal jsem o vracení, všechno jsem vyplnil dle instrukcí a moje urgovaní trvá už téměř rok no pořád dokola dostávam stejnou a zdá se automatickou odpověď.
prosinec 2013
Dobrý den, přijměte prosím naši omluvu za prodlení a prosíme o trpělivost. Žádosti jsou vyřizovány postupně.
Leden 2014
Dobrý den, konkrétní termín vyplacení žádosti Vám bohužel nejsem schopna poskytnout. Vyřizování žádostí má v pravomoci pouze vedení společnosti.
Omlouvám se,
Březen 2014 (po dotazováni se kontaku na vedení společnosti, na kterou se v omluvnem emailu odvolava pani Drofová)
Dobrý den, vedení společnosti na vyřizování žádostí postupně pracuje. Kontaktem je sídlo společnosti v zastoupení pana Artura Kaisera, jednatele společnosti.
Omlouváme se za prodlení, s pozdravem,
Tento pastup a přístup firmy k těm, kterých peníze už mají u sebe je tak odporný (ani to neumím popsat)!!
Na všechny emaily odpovída pani Markéta Drofová.
Vím o jednom případě kdy pan Kaiser vratil peníze - v pořadu Černe ovce. Vic krat ne.
201082811978, 201082811979
Vracení peněz na můj účet v co nejkratší době.
|
Tweet |
V tomto případě, kdy se akce nekonala a není stanoven ani jiný akceptovatelný termín, má kupující nárok na vyplacení uhrazených finančních částek. V případě, že obchodník nevyplatí finanční částky dobrovolně, bude nutné zaslat mu předžalobní výzvu a následně podat žalobu u příslušného soudu. Zároveň doporučujeme případně přihlásit pohledávku do insolvenčního řízení: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=790b378a-5fb6-463b-8a62-3dfbd47cbcc2.
Společnost Československé cirkusy a varieté a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Dále také spotřebitelům doporučujeme sledovat insolvenční rejstřík (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do). Již jednou byl na společnost podán insolvenční návrh spojený s návrhem na prohlášení konkursu. Toto řízení ale bylo zastaveno. V případě, že bude návrh podán znovu, je žádoucí svou pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.