Společnost


PointWorld A/S

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30386Neobjednal jsem nic takového

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2019, před 6 lety

Vladfimír Daniel

Znění stížnosti

Dobrý den, Vladimír,

Vaše prémiové výhody byly obnoveny.

ID platby: 20865801
Datum účtenky: 2/5/2019
Celková výše objednávky: 775.00 CZK


Popis objednávky:
PointWorld 30 prémiových dní, předplatné (automatické obnovení).
Předplatné: 645.83 CZK + DPH: 129.17 CZK

Celková výše objednávky: 775.00 CZK


Automatické obnovení: Vaše členství se automaticky obnoví a Vaše kreditní karta bude zpracována pro další období.

S pozdravem,
CM Network A/S
Ved Stranden 22, 4th floor
9000 Aalborg
Denmark
CVR: 33497431
Email: support@PointWorld

Na jejich mail jsem napsal,že jsem nic neobjednal a vše ruším, ale na tento mail nejde nic odeslat Děkuji za odpověď nashledanou Daniel Vl.


Produkt

Nevím o co se vůbec jedná nic jsem neobjednal.


Požadované řešení

Jak tuto objednávku zrušit?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2019 10:20, před 6 lety

Placené prémiové členství upravuje bod 6 obchodních podmínek (http://pointworld.com/premium-terms/). Dle tohoto ustanovení prémiové členství funguje tak, že spotřebitel zůstane členem Premium, dokud odběr služby nezruší. Pokud spotřebitel souhlasí s odběrem, souhlasí současně dle obchodních podmínek i s tím, že automatické platby ve výši 45,50 € za 30 dní budou strhávány až do ukončení předplatného.

Pokud spotřebitel nemá zájem službu nadále využívat, je třeba odběr zrušit, a to buď po přihlášení v "Self-service" nebo e-mailem na adresu support@pointworld.com

Pokud by poté společnost nadále částky strhávala, je na místě kontaktovat svou banku, požádat o blokaci plateb této společnosti. Spotřebiteli v takovém případě doporučujeme využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Jelikož je společnost zahraniční subjekt sídlící v Dánsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 05:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.