Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#30387Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2019, před 6 lety

Pavel Brožek

Znění stížnosti

dobrý den,

2.10.2018 jsem na pobočce AAA v Praze 8 Dopraváků zakoupil vůz
Škoda Superb 2
2013
109 tis.km
249 998 Kč

Nutno zmínit, že jsem ho kupoval v noci a nebylo vidět, proto jsem i přehlédl půl prahu zamáčklého do spodku vozu, zlomená kapota a navíc 2 prázdné gumy po dvou dnech... ani na jedno mne prodejce neupozornil, byl jen samý spěch, odskakoval i k jiným, pak do garáže pro naftu a chlad. kapalinu... bylo to takové rozlítané, ze i při zkušeb. jízdě ten kousek cca 2km a na 50desátce auto při plném výkonu nevyzkoušíte, případné chyby nezaregistrujete. no má chyba, já byl nedůsledný. Jinak pán byl příjemný. Nic jsem ani na dotaz spokojenosti nereklamoval. Teď už bych jednal jinak. i pojistku jsme na pobčce museli předělat, páč prý úplně špatně a co jsem tam chtěl tam nebylo.O všem jsem AAA jen informoval.

k reklamaci:

po necelých 4 měsících mi začalo svítit žhavení, asi 2krát mi už probliklo, ale hned zmizelo, nedával jsem tomu žádnou důležitost, když kontrolky následně nic už nehlásily. 25.1,2019 se mi rozsvítila kontrolka žhavení znova, ale už nezhasínala... naopak se přidala kontrolka motoru a auto spadlo do nouzového režimu. šel jsem na pobočku AAA na Praze 8 do reklamačního centra, kde jsem vylíčil problém.
Pán co to se mnou vyřizoval, se ptal, co bych si přál...opravu nebo kompenzaci... tak jsem říkal, že opravu. jestli máte nějaký servis, dejte si to tam na diagnostiku a co je potřeba k výměně, my tady nemáme dobré mechaniky... jsou tak na výměnu oleje a pneu. to vám proplatíme vše pak. tak jsem si to dal do autorizovaného servisu Škoda auto Kralupy nad Vltavou, kde mi udělali kompletní diagnostiku plus hodinovou prohlídku pro upřesnění závad za 1200kč. Vadný EGR ventil. Auto už od brzkého užívání občas cuklo, říkal jsem si, ze asi než se zahřeje, nevím, nejsem mechanik. Technik na mou otázku, jestli to už mohlo být v době prodeje řekl, že určitě ano, že právě už to cukání tomu napovídalo, že mechanici by to řešili a na problém upozornili. Jenže se tak nestalo a nezasvěcený amatér jako já nepozná. Papíry s výsledkem, kalkulací opravy i s prací 19000kč včetně materiálu a práce + 1500kč za opravu, přetěsnění - únik oleje u tlakového vedení vzduchu od turba do motoru, cop ry už taky muselo být, dle znečištění motoru a okolí... jsem předal o5 na reklamační a pán hned jak to videl říká.Proč jste to nedal jinam, to by bylo levnější, tohle je drahé a ja povídám, říkal jste kamkoliv, tak jsem to dal do autorizáku aby jste pak neshazoval věrohodnost menšího servisu. Auto je na doporučení servisu nepojízdné z důvodu dalšího možného poškození vozua v nouzovém režímu jen na nutné popojetí.
Auto mne živí, dojíždím 140km do zaměstnání každou směnu a z d§vodu nepojízdneho vozu, musim zkončit z nemožnosti se tam dostat. Úspory padly na koupi vozu, na opravu natož jiné auto prostĚ nezbývá...
To přece nejde zničit někomu život prodejem vadného vozu se skrytou závadou na kterou já jako lajk nemám šanci přijít. Aještě se tak k reklamaci postavit.
neprověřili si auto, protože ani v příloze smlouvy - protokol o zkušební jízdě a předání vozu neuvedli nic ke stavu hnacího ústrojí, což jsem podepisoval s tim, že vše v pořádku. uvedli jen :
motor, palivový systém, turbodmychadlo - prázdná kolonka
spojka - záběr plynulý
převodovka - standardní
výfuk, systém - prázdná kolonka
brzdy- dobrý
atd. ke všemu něco, ale k tomu, co se týká můj problém nic...
kdyby to tam doplnili, auto nekupuji, museli to už vědět.

Přišlo mi vyjádřeni, že se reklamace zamítá z důvodu:
Vady reklamované kupujícím jsou vady, které vychází z předchozího užívání motor. vozidla. kupující byl při koupi vozidla upozorněn v Předávacím protokolu, že jednotlivé součástky, zakoupeného vozu, podléhající opotřebení se mohou blížit konci své životnosti a s ohledem na stáří a opotřebení vozu vyžadují zvýšenou míru údržby a oprav. z těchto důvodu se žádost zamítá.

ano.. údržbu jsem vykonával... vše si nechal zkontrolovat, potřebné udělal, destičky zkontroloval, běžné věci, olej vyměnil, filtry

ale egr ventil opravit nejde již, tam je nutná výměna, tam i údržba byla marná a pozornost zvýšená.
DĚKUJI


Produkt

Škoda Superb 2 2013 vin - TMBJJ73T2D9044096


Požadované řešení

PROPLACENÍ SERVISU A NÁKLADŮ Z TOHO PROKAZATELNÝCH,
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
OPRAVA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2019 09:54, před 6 lety

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu. Co se týče výměny věci, § 2169 odst. 1 občanského zákoníku neumožňuje řešit reklamaci výměnou za jinou věc, leda za stejnou věc bez vad.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2019 15:33, před 6 lety

Vážený pane Brožku,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2019 06:48, před 6 lety


Pavel Brožek

Dobry den,
ano, drive jste se mi ozvali s nabidkou 5 tis. Jako projev dobre vule, jeste pred mou stiznosti zde. Na tuto stiznost nikdo nereagoval.
5 tis. nemuzu akceptovat, uz jen z principu, ceny opravy a Vaseho jednani.
Papiry v poradku nemate, nezapsany stav casti auta... vynechano,klamave info a ja jsem jeste v chranene dobe 6mes. Kdy to budete dokazovat Vy.
Auto nemam ani pul roku a pridala se dalsi zavada se start stop, kde oprava par tisic zase bude stat... to uz mame 3 zavady.
A tak jestli nemate jine reseni, nez 5 tis,coz je absurdni. Zadam o proplaceni servisu v plne visi, nebo odstoupeni od s mlouvy s doplatkem za servis...jinak bohuzel ac nerad, je vse pripravene s pravniky, ktery to uz teda necham vyridit vse za mne. Paac nme jak se zda nikdo vazne brat nebude.
Diky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.4.2019 16:14, před 6 lety

Dobrý den,
Vaše stížnost zde na dTestu i ta poslaná již dříve přes Facebook se týká téže věci - proto jsme Vám učinili nabídku již na základě stížnosti z Facebooku. Společnost nadále trvá na původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.4.2019 17:10, před 6 lety


Pavel Brožek

dobry den,
Jiz jsem vec predal pravnikovy, bude Vas brzy kontaktovat...z me strany je stale co k reseni.
pekny den...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2019 15:20, před 6 lety

Dobrý den,
záležitost byla prověřena a následně uzavřena s původním stanoviskem.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2019 09:57, před 6 lety


Pavel Brožek

Hodnocení:

Komentář: Bez pravnika to s touhle firmou nejde, reklama hezka... bohuzel tam to konci a zacinaji ty lzi a podrazi. Vec jsem predal pravnikovi, ktera se tom bude dale zabivat.