Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den těm kteří se nesnižují k praktikám ČMO .Nicméně jsem byl celkem spokojeným klientem této společnosti.Než tak jak to bývá došlo kdesi k pochybení , kde ? nevím.Já objednal jednu ražbu - přišli dvě ! dobrá tedy ,tu mnou objednanou si ponechám a tu druhou /neobjednanou/ pošlu - na své náklady - zpět, tak se také stalo .Ale po měsíci - upomínka k zaplacení v kastlíku , jak je toto možné ? Tuto obsílku právem neakceptuji.Nyní po druhém měsíci mám v kastlíku opět upomínku a navíc o sto korun vyšší.Jak je toto možné ? ? ? Nejsem žádný sociální případ a finanční potíže nemám .Že odmítám zaplatit /něco/ co nevlastním ? Dovolil jsem si tak moc ? ? ?Myslím že menegment této společnosti by se měl občas trošku zamyslet zda nekoná kroky které odradí mnoho klientů.
Coolcentum má ohledě slušného chování taktéž trhlinky.
Řešení:? omluva třeba neveřejná a storno požadavku zaplatit tuto " dlužnou ,, částku.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Místo: Plzeň
Datum: 7.2.2019
Zákaznické číslo: 1659065
Vážený pane Růžičko,
srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.
Upomínán jste za fakturu č. 6 viz kopie v příloze, kde jste učinil objednávku na předplatbu a tou potvrdil sběratelský servis dle nabídky.
Uhrazené z této faktury je tedy pouze zboží „ Kde domov můj!” + poštovné a balné.
K dnešnímu dni jsme vratku zboží „ V sadě skví se jara květ” neregistrovali, je nutné zaslat nám kopii podacího lístku a udělat případnou reklamaci na české poště.
Prozatím jsme pozastavili upomínání.
Poslední vratku, kterou registrujeme je k fa č. 7 - „20 let Eura” ze dne 10.1.2019.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Tak a co s tím tedy budeme dělat , já vaše zboží poslal zpět , tudíž toto inkriminované zboží nemám .Ano jsem si vědom že jsem udělal chybu a objednal si zboží z letáku který jsem si nepřečetl lupou .Omlouvám se za to a mohu vás ujistit že takovou chybu již neudělám.Jestli si ještě u vaši společnosti objednám někdy nějakou ražbu tak pouze za spoluúčasti svého právního zástupce aby nedošlo k takovéto situaci. Jsem zvědav kdo se obohatil.Momentálně se rozhoduji zda budu vašim klientem i nadále.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Místo: Plzeň
Datum: 8.2.2019
Zákaznické číslo: 1659065
Vážený pane Růžičko,
srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.
Nám postačí, když nám dodáte podací listek ke zmiňované zásilce a my už prověříme, zda ho česká pošta dodala či nikoliv.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.