Počet nahlášených stížností: | 556 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den nechtěně jsem si aktivoval vip členství na seznamce a bohužel jeho zrušení je nad mé síly prosil bych o radu jak nato zde posílám email od nich co mi přišel kde je vložen odkaz ke zrušení který mi bohužel nefunguje a navíc fax to mi opravdu taky nic neříká.
Petra Support (Support)
6. 2. 17:35 CET
Ahoj PredyD,
děkujeme Ti za tvou zprávu.
Tvé rozhodnutí zrušit prémiové členství nás mrzí, ale samozřejmě s tím pomůžeme.
Prosím, měj na paměti, že po jeho ukončení již nebudeš mít přístup k exkluzivním funkcím, jako je například psaní osobních zpráv ostatním členům.
Formlář nalezneš zde:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/1hey/cancellation/czech/cancellation.pdff
Prosím vyplň nám tento formulář a pošli nám jej zpět.
Výpověď Ti doporučujeme poslat faxem na +41 (0) 41 508 70 19. Prosím ujistit se, že je formulář vyplněn správně a úplně.
Jak bylo dohodnuto v našich smluvních podmínkách, tvé členství se automaticky prodlouží, pokud není v souladu s oznámením výpovědi 14 dní předem.
Přejeme Ti i nadále zábavné flirtování!
S pozdravem,
Petra
PredyD
1. 2. 16:29 CET
dobrý den omylem jsem si aktivoval vip učet na půl roku mohl bych poprosit o jeho zrušení ?
No doufám v řešení že se podaří smlouvu zrušit čert vem ty peníze ale jde mi oto aby mi nestrhávali další protože to tak mají nastavené automaticky.
|
Tweet |
Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno. Spotřebitel může využít formulář, který je možné vyhledat na webové adrese http://partnerskaseznamka.cz/pdf/cancellation.pdf.
Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se pouze zbavuje spotřebitel možnosti nadále využívat placené služby.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Spotřebitel nám sdělil, že jej společnost informovala o zrušení VIP členství. Stížnost proto uzavíráme.