Společnost


Froothie EU

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#30398Nevrácení peněz po uznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2019, před 6 lety

Vladimír Franc

Znění stížnosti

Přes distributora paní V. jsem v únoru 2017 koupil kuchyňského robota Thermocook. Distributor má jediné webowé stránky, bez kontaktních údajů v ČR https://www.froothie.cz/ Robot se v říjnu rozbil a při každém zasunutí kabelu do zásuvky se spustil na plné otáčky (mám pořízené video). Reklamace mi byla uznána přes jejich infolinku a nabídnuto řešení, že když ji zašlu robota do centrálního skladu v Holandsku, dojde k výměně za nový kus - s tím, že momentálně jim nefunguje servisv ČR. Vše mám v emailové komunikaci. Výměna proběhla po mnoha urgencích, jsem v lednu 2019 obdržel "nový" Thermocook. Moji radost vystřídal vztek, když jsem přístroj vytáhl a byl zabalený ještě v krabici od zřejmě původního majitele z Francie špinavý se zbytky jídla opotřebovaný. Okamžitě jsem se domluvil na zpětném odeslání a vrácení všech vynaložených výdajů plus částky za přístroj. Dne 16.1 jsem obdržel nabídku na vrácení peněz, opět emailově podloženo - kterou jsem akceptoval. Zaslal jsem špinavý přístroj zpět do Holandska (vše mám doložitelné) a od té doby se dohaduji o vrácení peněžních prostředků. Jendá se o necelých 15 tis. Kč


Produkt

OPTIMUM® ThermoCook Pro, distributor froothie.cz


Požadované řešení

Vrácení peněz za přístroj plus všechny výdaje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2019 09:32, před 6 lety

Akceptoval-li prodávající odstoupení od kupní smlouvy, jsou smluvní strany povinny si vrátit poskytnutá plnění. Jelikož z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitel svou povinnost již splnil (vrátil prodávajícímu zboží), má právo žádat po prodávajícím, aby mu vrátil peněžní prostředky bez zbytečného odkladu. Pokud tak neučiní ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Pokud bylo takto odstoupeno od smlouvy, ale prodávající stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Velké Británie, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 08:23, před 6 lety

Spotřebitel nám zaslal následující doplnění podané stížnosti:

Doplnění a vývoj stížnosti na společnost Froothie EU #30398
Podařilo se mi spojit s distributorkou, která mi přístroj prodávala a samozřejmě došlo, k tomu, co jsem předpokládal.
Peníze zaslala společnost jí na její účet, i přesto, že jsem v minulosti s tímto postupem nesouhlasil. A paní V. mě vulgárně slovně a písemně napadla a odmítá celou částku vrátit.
Připadám si jak na divokém západě.

Krom toho jsem od ní obdržel urážející zprávy přes aplikaci Whatsapp. A stále nikdo nemluví o náhradě částky za poštovné.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost se k vývoji případu vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 06:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.