Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, po vyčerpání dat jsem si objednala jednorázové navýšení objemu dat. Občas tuto možnost využiji. Objednávka proběhla bez komplikací. Bohužel po cca. hodině mi přišla sms a e-mail s další objednávkou na jednorázové navýšení dat a asi za 4 minuty další. Poslední dvě objednávky jsem určitě neobjednala. Poslední dvě objednávky jsem reklamovala a dle operátorky na O2 zřejmě došlo k technické závadě. Po několika dnech mi přišlo vyjádření od O2, že má reklamace uznána nebude, že jsem objednávky provedla. Ale proč bych to asi tak dělala? Ano jedno navýšení bylo v pořádku, ale další dvě by byly úplně zbytečné a proč bych navyšovala data, když je ještě nemám vyčerpané a za několik dní mi bude začínat nové zúčtovací období?
vrátit peníze
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
dle prověření došlo k objednání balíčku vždy přes „proklik“ skrze stránku zaslanou v notifikaci o vyčerpání dat. Kolikrát to prokliknete, tolik dokoupení si vygenerujete.
Jestliže s vyjádřením reklamačního oddělení, je možné opět reklamaci podat k prověření. V tomto případě Vás mohou kolegové kontaktovat přímo na uvedeném čísle?
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,děkuji za odpověď. Ano mohou mne kontaktovat na uvedeném čísle. Děkuji.
Děkuji za ověření. Kolegům jsem tedy podnět znovu předal k prověření. Ti Vás v rámci řešení budou kontaktovat nejpozději do jednoho kalendářního měsíce.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,kolegové se ozvali. Moc mne nepotěšili. Prý proběhl tzv. refresh (aktualizace stránky) na telefonu. Prý jsem neukončila stránku po objednání balíčku a při dalším otevření (aniž bych potvrdila objednání) se balíčky objednaly samy automaticky. Proč bych opakovaně chodila na tyto stránky,když už jsem měla objednáno. Myslím,že toto by mělo být nějakým způsobem ošetřeno. Takže reklamace uznána nebyla. Smířila bych se s tím,v případě,že by objednaná data (za 500,- Kč) byla převedena do dalšího zúčtovacího období. Ale nastala další komplikace. Tedy pro mne. Ještě než jsem vůbec objednávala nějaké balíčky dat,tak jsem si objednala nové prodloužení smlouvy na 2 roky s výhodou 2GB navíc s platností od nového zúčtovacího období. Vzhledem k tomu,že od nového zúčtovacího je nová smlouva,tak veškeré věci z té staré zanikají. Takže i převod zbývajících dat..... S výsledkem reklamace se ozvali až den po uplynutí lhůty pro odstoupení smlouvy. Prý se ještě budou zabývat převedením dat,ale zatím se nikdo neozval..... Takže zaplacená data nemám možnost ani vyčerpat. Faktury (nemalé) platím vždy včas a nikdy jsem žádný problém neměla.
Dobrý den,
vidím, že kolegové možnost přenesení dat stále prověřují. V rámci vstřícnosti jsem Vám nyní alespoň vynuloval aktuálně čerpaná data, kdy jste v aktuálním období vyčerpala zatím 2,59 GB dat. Máte tedy zase k dispozici celý datový objem.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,již přišlo vyjádření od O2. Nakonec jsem s výsledkem spokojena. Takže tímto O2 děkuji.
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.