Společnost


DOXA team s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30400Znalecký posudek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2019, před 6 lety

Drahomír Rozsypal

Znění stížnosti

Telefon zakoupený u této společnosti se začal po nějaké době od koupě v levém horním rohu nadměrně zahřívat a to po celou dobu provozu. Telefon bez vnějšího poškození, bez zásahů do hardwaru, bez oxidace. Vyjádření 1. reklamace v záruční lhůtě znělo, že se "závada neprojevila". Po převzetí zpět a zapnutí telefonu problém přetrvával. Kontaktoval jsem ještě ten den Dodavatele a vyjádřil nesouhlas se závěrem reklamace. Ten mě sdělil, že mám možnost znovu reklamovat. Pro podezření stejného záporného výsledku reklamace jsem si nejprve nechal zpracovat znalecký posudek renomovaným soudním znalcem, který závadu potvrdil a telefon označil jako "vadný bez zavinění uživatele ... nelze bezpečně užívat" (naměřené povrchové teploty až 61,5°C). Telefon jsem spolu se znaleckým posudkem opět doručil Dodavateli. Požadoval jsem odstoupení od smlouvy, což se ukázalo jako chybné z mojí strany a proplacení znaleckého posudku. Obojí Dodavatel zamítl a ve 30ti denní lhůtě reklamaci s podloženým znaleckým posudkem tentokrát kladně vyřídil a reklamovanou vadu vyřešil. Při požadování proplacení posudku nepomohla ani výzva od právního zástupce. Dodavatel stále tvrdí, že na proplacení posudku nemám nárok a že se nejedná o účelně vynaložený náklad. Děkuji, Petr Rozsypal


Produkt

Microsoft Lumia 950 XL


Požadované řešení

Stále jsem přesvědčen, že mám nárok na proplacení znaleckého posudku, který posloužil jako podklad pro kladně vyřízenou 2.reklamaci, neboť jsem reklamoval tentýž problém a při 1. reklamaci neúspěšně. Požaduji po Dodavateli proplacení znaleckého posudku, nic víc. Děkuji. Rozsypal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2019 10:04, před 6 lety

Nechal-li spotřebitel zpracovat znalecký posudek, který prokázal, že zboží bylo vadné a reklamace tak byla zamítnuta neoprávněně, má spotřebitel dle § 1924 občanského zákoníku právo žádat náhradu nákladů, které musel vynaložit za zpracování znaleckého posudku.

Nebude-li prodávající reagovat na výzvy spotřebitele, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 08:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.