Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
"Nakoupila" jsem malé dcerce kouksátko, které bylo ve výši 98Kč placeno 9.8.2018, dodací lhůta byla 15-45dní. Bohužel po 50dnech jsem kontaktovala mailem, protože telefon nefungoval eshop a tam mě bylo vysvětleno, že moje objednávka byla zrušena výrobcem. Snaha o to vrátit peníze či kompenzace nic, nula. Poslala jsem asi dlasích 5mailu, kde zádám o vraceni penez, bohuzel, vzdy prisel jen mail, ze se zadost posila na ucetni oddeleni a ti se do 3dnu ozvou. Nikdo se uz neozve. Ted uz nechodi ani tento mail. Na heurece a na seznamu je plno poskozenych. Jedine co mohu dle COI kam jsem volala zkusit, je napsat doporučeně dopis o vracení peněz s lhůtou 5dní, ale přiznám se, že to jsou zbytečně vyhozené peníze za dopis :( Ráda bych své peníze viděla zpět už jen proto jak nekomunikují a proto, že nejsem jediná.. chtěla jsem to přejít, ale pořád jsou to mé peníze a chci je zpět a tyto lidi by měli přestat obírat druhé a obohacovat se na nich !! ač to bylo u mě "pouhých" 98Kč, pořád to jsou peníze, za které koupím malé určitě nějaké dobré jídlo !!
Děkuji Vopátková
Kousátko pro nejmenší ve tvaru želvičky
Rozhodně navrácení peněz a omluva.
Přestat se obohacovat na lidech !
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.