Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
27.1.2019 jsme vypověděli přímo na brněnské pobočce o2 6 telefonních čísel. Bylo nám sděleno, že čvop kódy budou dodány do 5 dni. Po několika urgencich, kódy stále o2 neposkytla.
7.2.2019 jsme podali telefonicky stížnost a reklamaci ... na vyjádření stále čekáme.
Přístup o2 jako k dlouhodobému zákazníku nás zklamal. Od jednání na pobočce až po přístup obchodníka.
Firemní tarif pro IČ 05399106
Dodání čvop kódů a kompenzace za služby které jsme už nechtěli využívat.
|
Tweet |
Operátor by měl ČVOP poskytnout na žádost spotřebitelky v okamžiku, kdy jsou vyrovnány všechny závazky, které mezi sebou smluvní strany mají. Zpravidla operátoři toto číslo poskytují po potvrzení podání platné výpovědi služeb.
Opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 vydané Českým telekomunikačním úřadem, které stanoví podmínky pro realizaci přenosu telefonních čísel, zakazuje operátorům jednání, které by narušilo rychlost, bezpečnost a plynulost procesu přenesení telefonního čísla. Zároveň ukládá opouštěnému a přijímajícímu poskytovateli služby povinnost vzájemné spolupráce při procesu přenášení čísla.
Dozor v oblasti telekomunikačních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Elektronická adresa: podatelna@ctu.cz
V případě, že se spotřebitelce nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Pěkný den,
velmi se za vzniklé komplikace omlouváme. V tuto chvíli již vaší reklamaci řeší naši specialisté.
Ti vše prověří a s vyřešením vás budou v co nejkratší době kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Už jsme u jiného operátora. Ale ukončení smlouvy u O2 bylo časově náročné.