Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#30413Neustálé výpadky internetu v lokalitě Olomouc-Lošov a neochota O2 řešit daný problém

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2019, před 6 lety

Miroslav Pavelka

Znění stížnosti

Již několik let platím O2 Internet včetně pevné linky.
Po přechodu na VDSL neustále řeším problém s výpadky internetu.
Už mě opravdu nebaví přístup a neochota O2 řešit tento problém.
Je to stále dokola,máte naše zařízení?Vypnul jste router ze sítě?
Máte v pořádku kabely?Pošleme k Vám technika.
A výsledek?Technikům stačí říct Olomouc-Lošov a ví o co jde.
Musí to prověřit protože je to jejich práce ale už předem ví co mi odpoví.
Je to sice krásná představa vidět z okna na barák kde je optická ústředna ale realita je trochu jiná.Optická ústředna OK ale kabeláž z ústředny pamatuje 2.světovou.To samozřejmě ví i většina techniků co sem jezdí a neustále zpívají stejnou písničku.Málo kabelů na hodně uživatelů a ty jejich ,,krabičky,,na sloupech v nevyhovujícím stavu pro rychlost internetu kterou nabízí nejen O2 ale i T-Mobile,protože za služby platí Cetinu který vlastní nebo spravuje tuto ,,drátotechnu,,.
Na Cetinu se s Váma nikdo nebaví protože hříšné peníze za katastrofální službu vybírá O2 a T-Mobile.
Pošleme požadavek na vedení Vám řeknou při odjezdu technici Cetinu ale jak dlouho to bude trvat to Vám nikdo neřekne.
Jak je vůbec možné v tomto státu nabízet za tak hříšné peníze takový šunt?
Jak je možné každý rok obvolávat nic netušící budoucí,,zákazníky,, a nabízet jim určitou rychlost internetu na vedení které nesplňuje parametry ani ani na poloviční rychlost než slibují?
Na vesnice každý z vysoka kašle,hlavně když platí daně a drží hu.. a krok.
Ve městech jsou podmínky úplně jiné,protože poskytovatelé služeb se perou o zákazníka a dokážou si ho vážit.Dnes není problém ve městech optické připojení 100x100 za pár stovek měsíčně ale co člověk z vesnice kde vede jeden kabel a službu nabízí pouze firma která si účtuje vysoké peníze za službu kterou neumí řádně poskytnout?Pokud člověk vyžaduje pevný internet tak může zavolat pouze na O2 nebo T-Mobile.
Není to snad podvod brát si peníze za něco co mám ve smlouvě a řádně neposkytuji?Jak se může obyčejný člověk bránit proti takovému gigantu jako ja O2?


Produkt

Internet OPTIMAL HD- 518 Kč každý měsíc


Požadované řešení

Urychlené řešení problému s vedením v lokalitě Olomouc-Lošov ul.Svolinského


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 16:00, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2019 16:07, před 6 lety

Pěkný den,
velmi se za vzniklé komplikace omlouváme. Dle poslední kontroly vaší přípojky se chybovost připojení neprojevila.
Linku však blíže prověříme.
Zašlete mi pouze kontaktní telefon a to pomocí neveřejného údaje.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.2.2019 20:16, před 6 lety


Miroslav Pavelka

nevím jak Vám kontakt zaslat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2019 10:59, před 6 lety

Pěkný den,
tento údaj vložíte do tzv. neveřejného údaje, který je uveden u formuláře.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2019 16:50, před 6 lety


Miroslav Pavelka

Vůbec nevím o jakém formuláři píšete,nikde jsem u stížnosti ani v profilu takovou možnost nenašel a pokud pracujete u O2 tak pro Vás nemůže být přece problém si vytáhnout z databáze kontak když víte jméno uživatele a obec s ulicí.
Není to neochotou z mé strany ale prostě jsem nenašel žádný formulář a v profilu nic takového není.Myslím že váš email určitě není soukromý údaj tak mi písněte email na Vás a já Vám to pošlu emailem.Díky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2019 12:35, před 6 lety

Možnost neveřejného údaje by měla být pod komentářem na této stránce. Vaše připojení jsem opětovně předal přímo našim specialistům. Ti linku a lokalitu detailněji prověří a po té budou kontaktovat majitelku služeb na telefonním čísle končící na 616.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2019 12:39, před 6 lety


Miroslav Pavelka

Ano to je ale nikde tu neni napsane ze je to neverejné takze nevim kdo to cte.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 11:20, před 6 lety

Tzv. referenční údaj, který je neveřejný, což znamená, že jej vidí pouze spotřebitel, společnost a my, je možné doplnit přímo z naší strany. Jestliže se jedná o telefonní číslo, jež vložil spotřebitel při registraci, můžeme jej tedy do pozice referenčního údaje vložit. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.2.2019 15:53, před 6 lety


Miroslav Pavelka

Diky za info dTESTU,můžete poskytnout můj email i mobilní číslo vložene při registraci.Nejlépe by bylo aby mě o2 upozornilo formou emaily kdy a přibližně v kolik hodin se mi někdo ozve,protože třeba včera když se mě zřejmě pokusili kontaktovat cca 16,45 jsem byl za plného provozu za volantem a když jsem volal zpátky tak mi řekli pokud někdo volal tak zavolá znovu.Díky dTestu za info.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 12:01, před 6 lety

Telefonní číslo spotřebitele bylo doplněno do pozice tzv. referenčního údaje. Stížnost proto přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2019 13:33, před 6 lety

Pěkný den,
linku jsem dohledal a předal k detailní kontrole našim specialistům. Ti jí prověří a budou vás s řešením na čísle, končící na 701, kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2019 13:57, před 6 lety


Miroslav Pavelka

Děkuji za Vaši reakci ale obávám se že výsledek bude opět stejný jako už několik roků zpátky.
Pošlete mi technika který mě kontaktuje a při osobní návštěvě a kontrole kabelového
vedení a rozvaděčů mi sdělí že vedení a rozvaděče nejsou vyhovující a že to předá nadřízeným.Takto to končí vždy se stejným výsledkem.
Zajímalo by mě jestli opravdu O2 komunikuje s Cetinem a ,,tlačí,, na něj aby byla provedena nějaká revize vedení na dané ulici a jestli o tom existuje nějaký zápis ale asi ne protože vždy se spoléhá na to že stěžovatel to vzdá.
Mám dobrý přehled o tom jestli se tu s vedením a rozvaděči něco děje a pokud to někdo nedělá v noci tak pochybuji že se dočkáme nějaké pozitivní změny.Jen prostě nepochopím jak můžou Vaši operátoři a operátoři T-mobile kteří používají stejné vedení jako vy na dané lince nabízet rychlost 50Mbit/s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2019 12:47, před 6 lety

Pěkný den,
kolegové se na mne již obrátili. V tuto chvíli je možné zadat požadavek na změnu tarifu na tarif Aktiv a využívat rychlost až 50 Mb/s.
Mám pro vás objednávku touto cestou zadat?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.4.2019 14:06, před 6 lety


Miroslav Pavelka

Dobrý den,tady je opět vidět jak jste informováni a jak mezi sebou komunikujete.
Váš kolega který mě v sobotu kontaktoval mě ubezpečil že na mojí lince není možné zřídit vyšší rychlost než 20.mbit/s tak se prosím domluvte konečně a aspoň se neztrapňujte.
Tímto zároveň prosím Dtest aby tuto záležitost uzavřelo,protože už opravdu nemám energii tohle řešit.
Tento problém prostě nemá ze strany spotřebitele řešení,protože Cetin nemá důvod investovat do staré infrastuktury/navíc se u Cetinu se spotřebitelem nikdo ani nebaví/ když může mít od obyčejných vesničanů stejné peníze za něco co vlastně nefunguje a O2 to rádo zaplatí,protože běžnému spotřebiteli co chce internet pevnou linkou nic jineho nezbyvá než závidět lidem ve městě kde si zákazníka váží,protože na každém rohu mají konkurenci v optice kde běžná cena za linku 100x100 je 300,-kč měsíčně.
Podívejte se několik roků pozpátku do mých výpisů kolik jsem několik let platil za linku ADSL s uploadem 0,45ms.Uplně stejně jako lidé ve městech kde už dávno byly nové technologie.Věřte mi že pokud bych měl jinou volbu tak se tu roky neztrapňuji a dávám výpověd ale kam jít?K T-Mobile které využívá stejné vedení jako vy?
Takto to udělal můj soused a jak dopadl?
Šel od Vás k T-Mobile kde mu slíbili na ,,mém,, kabelu 50.Mbitu a dnes musí několikrát týdně restartovat router,protože linka padá jelikož to vedení nezvládá.
Aspoň si vyhádal slevu což pro O2 je naprosto cizí slovo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 12:35, před 6 lety

Stížnost tedy na základě vyjádření spotřebitele uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.