Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ma 70ti leta matka dostala od firmy Rodinna Energie dopis, ze se stavaji jejim dodavatel po vyhrane aukci, kterou zahajila My Energy. Ma matka, ale o zadne smlouve ani o aukci ohledne jejiho dodavatele s My Energy nevedela. Proto jsme se na My Energy obratili s tim, ze jsme s jejich existenci nebyli nijak obeznameni a zadneho jineho dodavatele nez toho, pod kterym jsme nechceme. Nacoz jsme se dozvedeli, ze ma matka mela udajne podepsat plnou moc ( po obdrzeni kopije plne moci jsme zjistili, ze jeji podpis je pouze podobny, ale ne stejny ).
Nicemne Rodinna Energie nam zaslala smlouvu, kterou s nami mela uzavrit 11.9.2018 coz nekoresponduje s Bohemia Energy, ktera byla obeznamena o nasem pofidernim odstupu 18.12.2018 spolecnosti My Energy. Bohemia Energy tuto zadost zamitla 27.12.2018 ale My Energy s Rodinnou Energii tento fakt naprosto ignorovala a smlouvu i po odmitnuti praktikovala, coz je neopravnene. Snazili jsme se vse mezi My Energy a Rodinnou Energii vyresit, ale prehazuji si nas jako bramboru a ma matka je z toho uz psychicky na dne.
Timto dnem po me matce chce Rodinna Energie 8000kc za odstupne a my s tim v zadnem pripade nesouhlasime a chceme tento problem vyresit co nejdrive s ohledem na matcino zdravi.
Chtela bych aby My Energy a Rodinna Energie, ktere jiz tyto praktiky pouzili na vice postarsich lidech prestali pouzivat a zrusili pofiderni smlouvu a plnou moc bez jakych koliv odstupnich poplatku.
|
Tweet |
Nebyla-li ze strany spotřebitelky projevena vůle se smlouvou vázat, smlouva vůbec nevznikla, neboť se jedná o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží. Jednala-li společnost za spotřebitelku bez toho, aby k tomu měla právní důvod, a spotřebitelce tímto jednáním vznikla škoda, může spotřebitelka žádat náhradu této škody.
Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podpis smlouvy není pravý a měla podezření, že došlo ke spáchání trestného činu, je na místě zvážit podání trestního oznámení Policii ČR.
Nepodaří-li se spor o odstupné vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.