Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30416Vynechání autobusové zastávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2019, před 6 lety

Jana Doležalová

Znění stížnosti

Včera jsem jela z Jilemnice do Košťálova. I když jsem pana řidiče upozornila na to, že chci vystupovat na vlakovém nádraží, kam autobus na požádání zajíždí, protože je to v jízdním řadu. Již *podruhé* tam pan řidič nezajel a jel rovnou směr Libštát. Jelikož spoje na sebe navazují, musela jsem běžet na vlakové nádraží. Je mi jedno, že se mu tam nechce zajíždět, což také často poznamená ale jelikož je to v jízním řádě a spoléhám na to, tak nehodlám hodinu čekat na další spojení ani vlak dobíhat.


Požadované řešení

Řešení je jednoduché...když ho někdo o zastavení na vlakovém nádraží požádá, tak ať tam zastaví!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 14:28, před 6 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 05:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.