Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#30417Nedodane zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2019, před 6 lety

Eliška Sedloňová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 17.1.2018 jsem objednala a zaplatila 3 společenské šaty, ale dodnes nepřišly. Jedná se o platbu 1645,- KC, variabilní symbol ci-li číslo objednávky 101018469.


Produkt

Nádherné šaty s kamínky na prsou 535,- ; dlouhé šaty v tyrkysové barvě 465,- ; společenské šaty s rozparkem 645,-. Číslo celé objednávky 101018469


Požadované řešení

Jelikož se jedná o rok starou objednávku, považovala bych za vhodné vrácení peněz. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2019 21:01, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2019 11:01, před 6 lety

Hezký den,
napište nám prosím, které produkty Vám nebyly doručeny z této objednávky 101018469. Situaci prověříme.

Hezký den
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2019 11:10, před 6 lety


Eliška Sedloňová

Dobrý den,

bohužel nedorazily ani jedny z uvedených společenských šatů.

Děkuji

Sedloňová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2019 12:17, před 6 lety

je nám líto, že Vám objednané produkty nebyly doručeny. Kontrolou bylo zjištěno, že Vám byl odeslán. Pokud Vám tedy balíček nebyl doručen, došlo pravděpodobně ke ztrátě zásilky v průběhu přepravy ze zahraničí. Za vzniklou situaci se velice omlouváme. Na základě Vašeho podnětu s Vámi tedy budeme řešit reklamaci objednávky pro nedodání.

Reklamace byla vyřešena zasláním 115% kuponu na Váš další nákup. Kupon lze uplatnit po dobu 90 dnů. V případě, že o kupon nemáte zájem, můžete ho odmítnout ve Vašem zákaznickém účtu, případně nás kontaktujte a my Vám kupon stornujeme a vrátíme Vám zpět peníze.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.

Přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 07:13, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.4.2019 16:16, před 6 lety


Eliška Sedloňová

Společnost vrátila peníze. Vše je vyřešené... Mockrát děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2019 13:32, před 6 lety

Dobrý den,

nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.

Přejeme mnoho spokojených nákupů.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.5.2019 16:18, před 6 lety


Eliška Sedloňová

Hodnocení: