Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již od 5. 2. 2014 řeším reklamaci svého ultrabooku. To byl také den, který jsem založil reklamační řízení u autorizovaného servisu. Den na to si počítač vyzvedl kurýr. O třicet dní později vypršela 30denní lhůta. V servisu mi řekli, že mohu písemně požádat o "dobropis". Načež se tak stalo. Bylo mi sděleno, že vydání dobropisu bude uskutečněno do 2 pracovních dnů. Nestalo se tak a po mém ukončení reklamace mi počítač přišel domů. Mezi tím jsem stále čekal na dobropis ze servisu. Trvalo to neskutečných 42 dní. Takže do této chvíle trvala reklamace přibližně 70 dní. Ještě ten den (18. 4. 2014) co mi přišel dobropis, kde bylo jasně uvedeno, že mám právo na vrácení peněz nebo výměnu za jiný kus, jsem počítač odeslal pomocí pobočky v mém městě do centrály czc.cz. Vše potřebné bylo uvedeno. Cca po 4 dnech jsem volal na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že si potřebují ověřit, zda je ten dobropis platný, že musí kontaktovat servisní středisko telefonicky či emailem. Ovšem dnes (29. 4. 2014 - po 11 dnech od odeslání počítače) jsem volal na zákaznickou linku znovu, a bylo mi sděleno, že počítač odeslali do servisu a teď čekají co s ním bude. Když jsem se ohradil, že mi zde bylo sděleno řešení pouze ověřením - nikoliv posíláním do servisu, paní se strašně divila a s arogantním tónem sdělila, že to jistě nikdo neřekl. Toto se mi na vaší lince stalo už podruhé - Poprvé to bylo když jsem je žádal o pomoc s nespolehlivým servisem, za týden už ovšem nic nevěděli.
Vzhledem k tomu, že to není počítač za pár "šlupek" mě tato reakce neskutečně naštvala.
Lenovo Yoga 2 Pro, sériové číslo: YB01309072
Chci neprodleně vrátit své peníze.
|
Tweet |
V případě, že není reklamace vyřízena do 30 dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele má kupující - spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Pro vrácení peněz není stanovena lhůta, dovodila by se lhůta přiměřená.
Dobrý den, pane Žáčku,
omlouvám se za zdlouhavé řešení Vašeho problému. S kolegou z reklamačního oddělení jsme právě vystavili opravný daňový doklad (dobropis). Prosím o jeho potvrzení (přijde Vám do emailu) a odeslání zpět (nebo dodání na partnerskou pobočku ve Varech). Jakmile budeme mít tento potvrzený DBP k dispozici, odchází peníze na Váš účet.
Mrzí mě, že se situace musí řešit touto cestou. Jako omluvu prosím přijměte slevu na další nákup ve výši 200 Kč, kterou jsem Vám připsal do registrace. Bude uplatněna na následující objednávku.
Doufám, že je takto vše vyřešeno a těším se na další obchodní spolupráci
S pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Hodnocení:
Komentář: Pan Macek společně s panem Bočkem dokáží řešit problémy rozhodně lépe, než-li jejich kolegové a kolegyně na reklamačních či info telefonních linkách.
Poklona! :)
Problém vyřešen téměř okamžitě.