Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7.1.2019 nám pošta 2 v Prostějově měla doručit balíček, ale nestalo se tak, přestože měla tento balíček napsaný jako vyskladněný. V ten den mi měli přijít 2 balíčky, přišel pouze jeden. Druhý balíček dosud nepřišel. Balíček má hodnotu 333 Kč. Žádám o vrácení peněz, protože balíček byl zaplacený předem. Do schránky se tento balíček nevleze, tudíž nám nemohl být nijak předán. Byl bych rád, aby se pošta k tomuto problému postavila čelem a nezalezla pod polštář. Děkuji za vyřízení.
Vrácení peněz, nebo doručení balíčku.
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman