Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.10.2018 jsme v showroomu objednali od výše uvedené firmy dodání dveří i se zárubněmi. Domluveno bylo dodání s montáží do 6-8 týdnů od zaplacení zálohy (písemný údaj na nabídce), ústně nám byla přislíbena montáž do Vánoc. Zálohu jsme zaplatili 09.11.2018.
Do dnešního dne nebyli zboží dodáno, termín byl firmou několikrát posunut a nakonec byla přislibena montáž do 08.02.2019. Dne 07.02.2019 nám ještě emailem firma sdělila, že se ozvou. Později ve stejný den přišel nový email s tím, že montáž bude do konce února, že běžná doba dodání je 2 měsíce a že přes Vánoce nepracovali.
Řečené 2 měsíce jsou dávno pryč (jsou to již skoro 3 měsíce), že o Vánocích nepracují nam při objednávce neřekli (a při objednávce bylo beztak opakovaně slíbeno dodání do Vánoc).
8 ks dveře ERKADO DORA dekor Greko 3D DUB s příplatkem za výplň homalight, dvěma zadlabavacimi mušlemi, s obložkami (6ks klasické, 2 ks posuv) včetněže
Neprodleně vrácení zaplacené zálohy ve výši 45 tisíc Kč nebo výrazná sleva (min. 30 procent) s přesným a neměnným datem dodání a přiměřenou pojistkou pro případ nedodržení ani tohoto data.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.