Společnost


ASIANA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30433Nevhodné až klamavé chování prodejce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2019, před 6 lety

Jana Novotná

Znění stížnosti

Dne 25.ledna jsem v uvedené pobočce zakoupila letenku 9.-12.5 Praha Madrid a zpět. Na dotaz, zda lze na Ryannair si vzít kabinové zavazadlo na palubu, mi p. Machač odpověděl, že nikoliv. Nenabídl mi žádnou alternativu, tak jsem zavazadlo podala za cenu 1.500 Kč. Vzápětí jsem zjistila, že kabinové zavazadlo lze vzít na palubu při zakoupení přednostního odbavení za 200 Kč nebo podat za přibližně stejnou cenu. Následující den jsem postup reklamovala, odpovědný pracovník se mi ani neomluvil, jen oznámil, že letenku nelze vyměnit. Na centrálu společnosti Letuška jsem vzápětí podala stížnost, zatím bez odpovědi.Mylně jsem se domnívala, že osobním kontaktem se dozvím všechny informace spíše než na internetu. Nevím, třeba dostávají procenta z prodaných částek? Jsem v důchodu a cca 2000 Kč nejsou zanedbatelnou částkou. Považuji podobné jednání a chování za doslova odporné, stejné jako zmiňovaní šmejdi. Děkuji za pozornost Jana Novotná


Produkt

letenka Praha-Madrid zpět 9. - 12. května, tam Ryanair a zpět ČSA


Požadované řešení

Zřejmě skutečně nelze letenku vyměnit, protože v tom jsou další společnosti Ryanair a České aerolinie zpět. Považovala bych vhodné, aby mi společnost Letuška uhradila rozdíl. Moc děkuji Jana Novotná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 10:22, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 05:25, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.