Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.ledna jsem v uvedené pobočce zakoupila letenku 9.-12.5 Praha Madrid a zpět. Na dotaz, zda lze na Ryannair si vzít kabinové zavazadlo na palubu, mi p. Machač odpověděl, že nikoliv. Nenabídl mi žádnou alternativu, tak jsem zavazadlo podala za cenu 1.500 Kč. Vzápětí jsem zjistila, že kabinové zavazadlo lze vzít na palubu při zakoupení přednostního odbavení za 200 Kč nebo podat za přibližně stejnou cenu. Následující den jsem postup reklamovala, odpovědný pracovník se mi ani neomluvil, jen oznámil, že letenku nelze vyměnit. Na centrálu společnosti Letuška jsem vzápětí podala stížnost, zatím bez odpovědi.Mylně jsem se domnívala, že osobním kontaktem se dozvím všechny informace spíše než na internetu. Nevím, třeba dostávají procenta z prodaných částek? Jsem v důchodu a cca 2000 Kč nejsou zanedbatelnou částkou. Považuji podobné jednání a chování za doslova odporné, stejné jako zmiňovaní šmejdi. Děkuji za pozornost Jana Novotná
letenka Praha-Madrid zpět 9. - 12. května, tam Ryanair a zpět ČSA
Zřejmě skutečně nelze letenku vyměnit, protože v tom jsou další společnosti Ryanair a České aerolinie zpět. Považovala bych vhodné, aby mi společnost Letuška uhradila rozdíl. Moc děkuji Jana Novotná
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.