Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#30434Poruchové sluchátka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2019, před 6 lety

Karel Drexler

Znění stížnosti

CHtěl bych se zeptat zda je v pořádku že 19.10.2018 zakoupené Bezdrátové Bluetooth sluchátka PixlBird 08.02.2019 jsou už nefungční, to znamená že už se nedají nabit a používat a musím přiznat že i po dobu kdy nic moc fungovali to za moc nestálo. Myslím že za 499.- Kč by měli vydržet něco víc a být funkčně lepší.


Produkt

Nedají se nabít tudíž používat.


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo nový produkt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 10:44, před 6 lety

Zakoupí-li spotřebitel zboží a v zákonné 24měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 05:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.