Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, přišla mi výzva k vyzvednutí podací čísloRR817051048CZ.zasilka je připravena k vyzvednutí Praha 53 Ostrovského 32 --dnes 8.2 cirka 8:30 dovídám se na přepážce --balík je na cestě (neznámo), dotaz tel. na poštu 15007 U Trezorky balík (neznámo)využil jsem dotazu k doručení zásilky na 954215599 --zavolejte mi za 1/2 hodiny. Další volaní 09:45 hezky vyzvání --nikdo nebere. Jelikož jsem tuto Odyseu absolvoval již po několikráte , tato hra na nevím a počkejte dopadne --zásilka vrácena. Jistě pochopíte, že jsem nadšen.
Fakta:
před asi třemi roky jsem se odstěhoval z ulice U Santošky do ulice Černochova 1074/9, MĚL JSEM ŽÁDOST O POSÍLÁNÍ ZÁSILEK NA OSTROVSKÉHO32
PO ZNAČNÝCH POTÍŽÍCH Cimrmanovo kolečko Ostrovského, U Trezorky a další pošta Jinonice jsem příkaz zrušil v domnění, že pošta bude doručována pouze do 15007 U Trezorky. Bezvýsledně. Volám, leč marně linka 954215599 nebere 10:17.
prosím o zodpovězení otázek
proč dostanu výzvu a balík který tam není
proč chodí pošta na Ostrovského, i když na balíku je směrovací 15007
proč mám , vyhledávat zásilku abych o ní nepřišel. Kdo problém konečně vyřeší. Proč se musím registrovat , je to vynucené , a co ochrana osobních dat.
Děkuji za vyřízení Pavel Hucek
Zdar poštovním holubům v první i druhé světové válce se osvědčili.
RR817051048CZ
písemnně potvrzení stavu haripiri@tiscali.cz
mob 723851518
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman