Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 25.1.19 jsme si u vás nechali sestavit pc. Bylo nám řečeno, že to je zpravidla do týdne, což nám vyhovovalo, jelikož na to dost spěcháme, po týdnu jsme volali, jak to vypadá a bylo nám řečeno, že do konce týdne to bude a stále nic, dnes 8.2. jsme znovu volali a bylo nám řečeno, že ty komponenty zatím nikdo nevytahl ani z krabice. Mezitím nám přišla omluva a poukázka na 400kc.To jako vážně? Taková společnost jako tato, u které nakupujeme už X let a takový přístup? Bylo nám řečeno, že zákonná lhůta na sestavení je 10dni a tu už dávno prosvihli, tak jak dlouho máme čekat? Kdy se někdo uraci vyndat ty komponenty z krabice a sestavit ten pc? Jo a mimochodem to, že má společnost nedostatek lidi, mě jako zákazníka vůbec nemusí zajímat.. Děkuji za odpověď a s pozdravem
Aby na tom někdo začal už pracovat, a aby byl schopen někdo říct den, kdy to bude hotové a k vyzvednutí
|
Tweet |
Zákon lhůtu, ve které má společnost plnit neupravuje, může být však smluvně ujednána. Pokud společnost uvedla, že PC sestaví do konce týdne, je pro ni takovéto sjednání termínu plnění závazné. Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.