Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si zboží na e-shopu a rovnou jsem jej zaplatil.Objednávka byla potvzena.
Po uplinutí 10 pracovních dní zasilka nikdy,na ten popud jsem se snažil kontaktovat prodejce na uvedených adresach ale pokaždé se mi vratil email že na tuto adresu nelze posílat email.
Nakonec jsem na strankach našl odkaz kde se dá prodejce kontaktovat.Po zaslaní zpravy a v příloze dodaný doklad o zaplacení jsem se tázal kde je má objednavka nebo vrácené peníze.
Za dva dny se mi dostala odpověd že se omlouvají že z nějakých důvodů nemohou objednávku odeslat tak že jí stornují a peníze pošlou zpět na účet do 3 dnů..
uběhlo dalších 10 dní a peníze nikde.
Po dalším kontaktu mi bylo odpovězeno,že na email už odpovídaly tím to pro ně končí..
fitnes výživa
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se daná společnost zaměřuje na české spotřebitele (webové stránky v českém jazyce), bude rozhodným právem pro smlouvu se spotřebitelem právo české.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.