Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 8.2.2019 mi bylo avizováno doručení zásilky viz. níže.
Zásilka nebyla doručena, přestože jsem celý uvedený čas čekal na doručitele a nově instalované zvonky jsou funkční.
Petr Šebek
===============================================================
Vážený zákazníku,
dne 7.2.2019 jsme převzali do přepravy zásilku Balík Do ruky s podacím číslem DR0355509808X s dobírkou ve výši 1 119 Kč.
Předpokládaný termín doručení Vaši zásilky je dne 8.2.2019 v čase 8-14 hodin na adresu (viz referenční údaje).
Přejete si změnit místo nebo termín doručení Vaší zásilky? Uvítali byste doručení zásilky v pozdějších hodinách? Ve Vaší lokalitě nabízíme za příplatek večerní doručení v rozmezí 18:00 – 21:00 hod. Přizpůsobte si doručení na míru Vašim potřebám prostřednictvím aplikace Změna doručení online.
Při dodání zásilky uhraďte dobírkovou částku.
Pohyb svého balíku můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online.
Zde naleznete dodatečné informace o elektronickém avizování balíkových zásilek.
Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby.
S přáním příjemného dne
Vaše Česká pošta
Tato zpráva byla automaticky vygenerována systémem České pošty, na tuto zprávu neodpovídejte.
DR0355509808X
Okamžité doručení zásilky!
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman