Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.ledna 2014 jsem se zúčastnila podivné akci, která na konec byla předváděcí. Konala se ve městě Stochov, v 9 hodin dopoledne. Byla jsem na ní pozvána k převzetí dárku za to, že používám dlouhé roky pevnou linku. (Divné, že?)
Už to mi mohlo být divné, ale do telefonu mě paní tvrdila, že jde jenom o tu pozornost. Dostanu dárek...porcelánovou soupravu.
Byla to předváděcí akce.
Sice jako, že běží kamera a všechno natáčí,(sice je to divné, ale kamera která nesvítí a přesto natáčí je asi jenom majetkem těch předvádějících...Karla X.)
A tady to je...líbil se mi ten " Inteligentní Multifunkční Systém PF 316" na kterém se předvádělo pečení, smažení, vaření.
Podlehla jsem, a s vidinou výhry jsem naletěla na "levnou koupí" spotřebičů Paul Foster.
Po vybalování a postupném vyzkoušení jsme zjistila závady. Bez záručních listů, bez příruček, kde jsou pokyny k použití...a hlavně nefunkčnost, hlavně tohoto spotřebiče. Ne jenom, že mu chybí poklice, ale do něho nevchází žádný proud, a tak je naprosto nefunkční!!
Několikrát jsem volala na telefonní číslo 775 478 175. Mluvila jsem s někým zfirmy, slíbili nápravu...dnes je toto číslo nefunkční.Dnes by měla být jednatelem Miloslava Kastlová, Písečná 2991/1 41501TEPLICE
Změnili i jednatele firmy, kterou jsem kontaktovala dopisem. Neodepsala.telefon neberou, na dopisy nereagují.
inteligentníMultifunkční Systém PF 316, od firmy Paul Foster
chci vyměnit zboží za funkční,nový funkční inteligentní Multifunkční Systém PF 316 a slíbenou vyhranou televizi.
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena smlouva na předváděcí akci, má spotřebitel právo do 14 dnů od převzetí zboží od smlouvy odstoupit. Pokud by nebyl spotřebitel poučen o právu na odstoupení, má právo odstoupit od smlouvy po dobu jednoho roku a 14 dnů.
Pokud k odstoupení nedošlo a lhůta již uběhla, může spotřebitelka vůči společnosti uplatnit reklamaci. V případě, že ji nevyřídí do 30 dnů od jejího uplatnění (pro uplatnění není třeba, aby dopis převzali, považuje se za doručený 3 pracovní den po odeslání), má kupující právo od smlouvy odstoupit a zároveň podat podnět České obchodní inspekci pro porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost Logimex eko s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.