Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako každý rok na jarní prázdniny jezdíme s vnoučaty na Železnou Rudu.Pro děti nezapomenutelný zážitek jízda vláčkem..Letos to byla však na zpáteční cestě ve 14 hodin jízda hrůzy..Ne jen že byli vypraveny jen dva vagony...ještě jsme byli upozorněni...že jeden vagon je v rezervaci..pro cestující ze Špičáku...takže všichni cestující z Rudy byli "našlapáni " do jednoho vagonu...opravdu výživné cestování v 21 století..s jízdným jako v letadle...vydýchaný vzduch...plakající děti...Pro dospělého traumatický zážitek...co potom pro tříleté dítě ?Zajímalo by mně...jestli vůbec někdo přemýšlí..když tahle situace může nastat...Dovolím si napsat...že je to opravdu hnus...!!! vlakem opravdu už nikdy více...!!! jak si můžete dovolit požadovat takovou výši jízdného...za takovou úroven cestování...S pozdravem Trázníková....
Kdybych chtěla jít do detailů.tak bych chtěla vrátit jízdné...
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.