Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30450Jízda hrůzy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2019, před 6 lety

alena trázníková

Znění stížnosti

Jako každý rok na jarní prázdniny jezdíme s vnoučaty na Železnou Rudu.Pro děti nezapomenutelný zážitek jízda vláčkem..Letos to byla však na zpáteční cestě ve 14 hodin jízda hrůzy..Ne jen že byli vypraveny jen dva vagony...ještě jsme byli upozorněni...že jeden vagon je v rezervaci..pro cestující ze Špičáku...takže všichni cestující z Rudy byli "našlapáni " do jednoho vagonu...opravdu výživné cestování v 21 století..s jízdným jako v letadle...vydýchaný vzduch...plakající děti...Pro dospělého traumatický zážitek...co potom pro tříleté dítě ?Zajímalo by mně...jestli vůbec někdo přemýšlí..když tahle situace může nastat...Dovolím si napsat...že je to opravdu hnus...!!! vlakem opravdu už nikdy více...!!! jak si můžete dovolit požadovat takovou výši jízdného...za takovou úroven cestování...S pozdravem Trázníková....


Požadované řešení

Kdybych chtěla jít do detailů.tak bych chtěla vrátit jízdné...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 11:49, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 06:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.