Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dnes večer ve 20.39 hodin, mi přišla sms zpráva, že mi účtujete 29 kč/24 hodin.Nikdo mě neinformoval a nesouhlasím s tímto účtováním, neboť nevyužívám internet v mobilu.Jsem velmi rozloben, že v tuto večerní dobu obtěžujete Vaše stálé zákazníky a ještě takovou formou. Děkuji za vyřízení.
nevyužívaná služba
ihned zrušit tuto službu
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
k naúčtování poplatku za jednorázové připojení k internetu dochází na základě impulzu odeslaného z telefonu, který si vyžádá připojení k internetu. To si může vyžádat také např. některá z aplikací, která pracuje také na pozadí telefonu.
Nevyžadované připojení k internetu je možné blokovat odesláním SMS ve tvaru BAP na 999111.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.