Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.12.2018 jsem vracela některé nevyhovující zboží objednané přes zbozomat.cz celkem za 562,- Kč na adresu iNetMedia,s.r.o.,Křenová 19, 602 00 Brno. Dosud mi nebyly vráceny peníze, na emaily nikdo nereaguje, uvedené telefonní číslo neexistuje. Než jsem zjistila, že společnost zbozomat.cz dělá "mrtvého brouka" nejen v mém případě,vrátila jsem dne 22.1.2019 další zboží za 531,- Kč na adresu uvedenou na dodacím listě - iNetMedia s.r.o., Potocká 58/7, Kohoutovice, 623 00 Brno. Nevím, jak je možné, že společnost, která není schopná ani reagovat na email, nevrací peníze za vrácené zboží a jak jsem se dočetla ani nedodává zboží, které zákazníci zaplatí kartou, přesto pořád funguje jako by se nic nedělo. Dál na svých stránkách nabízí zboží a přijímá objednávky s tím, že spokojenost zákazníků je u nich na prvním místě.
Společnost iNetMedia s.r.o. nevrací peníze za vrácené zboží,nereaguje na emaily,telefon neexistuje.
Chci vrátit peníze za nevyhovující zboží = částku 562,- Kč a 531,- Kč, které jsem vrátila prostřednictvím České pošty a dle potvrzení, bylo společnosti iNetMedia s.r.o., Brno doručeno.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.