Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Po rezervaci ubytování přes booking.com jsme následně prijeli do hotelu, kde nas dali do pokoje, ktery vubec nevypadal ani neodpovídal tomu pokoji ktery jsme meli rezervovany (za 1 925 194 VND/noc) pokoj ktery jsme dostali byl oceněn na booking na cca 1 409 000 VND. Následně jsme tento problem sli resit s manažerem hotelu, ktery odmítl jakékoliv reseni protoze pokoj ktery jsme meli mit jiz obsadil vetsi skupine ktera mela zarezervovano více pokojů (coz pro nej bylo samozrejme financne výhodnější nez pokoj pro dva) kdy navic pokoj byl jeste na miste kde byly ostatni pokoje plne tech lidi kteří tam meli do 12h do vecera party, hrala nahlas hudba, takze jsme rozhodne na takovém pokoji byt nechtěli a zadali jsme od manažera nejakou kompenzaci nastalé situace, protoze kdybychom na to, ze nas dal do jineho pokoje dokonce i v jiném hotelu neupozornili nikdo by nam nic nerekl a asi by se doufalo, ze se proste neozveme. Tuto situaci jme zacali tedy resit pres booking českou pobočku jelikoz byl vecer a potřebovali jsme situaci nejak vyresit a ne se s nekym dále domlouvat v angličtině x hodin. Kazdopadne za hovory se společnosti musime zaplatit ted pres 1000,- CZK ale společnost ve vysledku situaci vubec nevyresilia. Prvni hovor se slečnou skoncil tak, ze bychom meli do 10 min tedy mit pripraveny pokoj na ktery jsme meli nárok, protoze i pres nasi zadost, ze chceme potom vsem hotel opustit a zrusit bezplatné rezervaci nam hotel nevyhověl a stim booking nic nezmohl, i kdyz neradi, tak jsme tedy na toto přistoupili a slecna nam rekla, ze jestli nebude do 10 min co sme s ni dovolali pokoj připraven mame znovu zavolat. Bohuzel pokoj opravdu připraven nebyl a vsechno toto dalsi reseni mame natočeno - neuklizeny pokoj mame na videu, které jsme dokonce i pres spatne připojení ve Vietnamu poslali společnosti booking. Dalsi hovor proběhl jiz s jinou slečnou ktera tedy nam slibila ze situaci bude resit, bohuzel zase neúspěšně a hovor byl zakončen tim, ze bezplatné zrušení rezervace musi schválit manazer bookingu a ze za nim jde a da nam vedet co bude dal. Od te doby jiz se nam nikdo neozval, zkoušeli jsme 3x volat ale neúspěšně poslali jsme i e-mail ale do této doby stale nic. Pro prehled do hotelu jsme prisli cca 18:30 místního casu, problem s pokojem jsme sli resit hned co nas ubytovali do jineho hotelu a pokoje. Prvni hovor s Booking.com proběhl v 19:02. Poté v 19:40 stale nebyl pokoj připraven. Druhy hovor proběhl v 19:53 kdy situace stale nebyla vyřešena. Dále proběhla jeste dalsi konverzace ze strany bookingu kdy nam volali o tom co jiz je zmíněno výše. Doted jsme nedostali jedinou odpoved ani e-mail a je zde 8:26, kdybychom nemeli stesti na hodne lidi (konkrétně jde o majitele hotelu do kterého nas přesunuli, kdy vlastne zamestnanci tohoto hotelu videli průběh cele situace a nakonec to vyustilo do toho, ze se nam prisel majitel tohoto hotelu omlouvat - i pres to, ze vlastne za tuto situaci vubec nemuze a přemluvil nas tedy at jdeme do toho pokoje kam nas přesunuli (Astoria Vung Tau) a ze nemusime mit obavy, ze bychom platili neco navic, ze situaci bude následující den resit s majitelem hotelu kde jsme meli byt ubytovani podle rezervace - hotel La vie rose), , tak bychom pravdepodobne jeste ted cekali na ulici s taskami na hovor od booking. Jeste bych rada zmínila ze jsme do hotelu prijeli po 6ti hodinové ceste autobusem a cekali jsme rychle reseni abychom se mohli aspon umyt a najist, bohuzel k tomu nedoslo.
Aktualne po celém prubehu za prve požadujeme zrušení cele rezervace na bookingu za kterou bychom jinak museli zaplatit 3 572 000 VND. Dále pozadujeme kompenzaci ze strany společnosti booking, jelikoz nas v cele situaci nechali a problem nevyresili nemluve o tom, ze se ani neozvali. Neumim si ani predstavit jak by cela situace dopadla kdybych neumela anglicky a nebyla schopna situaci resit s výše zmíněným majitelem Astoria, jelikoz by nam nebyl shopen ani on pomoci, protoze bychom se nedomluvili - coz v tomto pripade by bylo ze strany bookingu jeste horsi. Dále jeste pozadujeme o kompenzaci částky, kterou musime zaplatit za hovory bookingu, jelikoz vlastne nebylo nic vyreseno.
|
Tweet |
Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.
Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.
Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.
Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitelka obrátila ohledně reklamace poskytnutých služeb na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.