Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem před 2 měsíci fotoaparát Nikon 1 AW-1. Fotoaparát je deklarovaný jako vodotěsný. Při ponoření do vody se však ihned zamlží objektiv i displej a není možné fotoaparát používat. Psal jsem do oficiálního servisu Nikon a bylo mi řečeno, že je to běžné. Že mám vyndat baterii a SD kartu a nechat fotoaparát odmlžit. Jenže to je mi k ničemu - já potřebuji fotografovat a ne neustále otevírat fotoaparát a odmlžovat. Z poslední dovolené mám díky tomu opravdu hrozné fotky plné mlhy.
Nikon píše, že je to normální. Podvodní fotoaparáty ostatních výrobců se však nemlží a mlžení tohoto výrobku způsobuje nemožnost jeho používání.
Nikon 1 AW-1
Výměna zboží. Klidně i za jiný, nevodotěsný model. Tento již leží doma v koutě, jelikož na dovolenou si jej bojím vzít, abych opět nepřivezl ošklivé fotky.
|
Tweet |
Doporučujeme formálně uplatnit reklamaci a trvat na vystavení reklamačního protokolu. Bylo by žádoucí, aby prodávající/servis mohl skutečně přezkoumat tvrzenou vadu a k reklamaci se následně vyjádřit. V této situaci se může jednat o tzv. nesplněnou jakost při převzetí, kdy se má za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Argumentovat lze obvyklostí a účelem výrobku.
Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a obchodník dopusud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se případ uzavřít.