Společnost


NIKON spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3046(Ne)vodotěsný fotoaparát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2014, před 11 lety

Tomáš Suchý

Znění stížnosti

Zakoupil jsem před 2 měsíci fotoaparát Nikon 1 AW-1. Fotoaparát je deklarovaný jako vodotěsný. Při ponoření do vody se však ihned zamlží objektiv i displej a není možné fotoaparát používat. Psal jsem do oficiálního servisu Nikon a bylo mi řečeno, že je to běžné. Že mám vyndat baterii a SD kartu a nechat fotoaparát odmlžit. Jenže to je mi k ničemu - já potřebuji fotografovat a ne neustále otevírat fotoaparát a odmlžovat. Z poslední dovolené mám díky tomu opravdu hrozné fotky plné mlhy.

Nikon píše, že je to normální. Podvodní fotoaparáty ostatních výrobců se však nemlží a mlžení tohoto výrobku způsobuje nemožnost jeho používání.


Produkt

Nikon 1 AW-1


Požadované řešení

Výměna zboží. Klidně i za jiný, nevodotěsný model. Tento již leží doma v koutě, jelikož na dovolenou si jej bojím vzít, abych opět nepřivezl ošklivé fotky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2014 12:13, před 11 lety

Doporučujeme formálně uplatnit reklamaci a trvat na vystavení reklamačního protokolu. Bylo by žádoucí, aby prodávající/servis mohl skutečně přezkoumat tvrzenou vadu a k reklamaci se následně vyjádřit. V této situaci se může jednat o tzv. nesplněnou jakost při převzetí, kdy se má za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Argumentovat lze obvyklostí a účelem výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 08:55, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a obchodník dopusud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.